پمپ سرووبیل لاستیکی هیوندای R200

پمپ سرووبیل لاستیکی هیوندای R200

پمپ سرووبیل لاستیکی هیوندای R200

 

بیل مکانیکی از جمله ماشین های سنگین عمرانی و مهندسی است که شامل دکل و استیک ، باکت و کابین گردان در قسمت بالا و زنجیر و یا چرخ لاستیکی در زیر می‌باشد قطعات اصلی تشکیل دهنده بیل می توان از موتور بیل مکانیکی، پمپ هیدرولیک بیل مکانیکی ، شیرکنترل بیل مکانیکی و زنجیر و کفشک بیل مکانیکی و غیره نام برد، از قابلیت‌های این ماشین می‌توان به نصب چکش (پیکور) که بسیار پرکاربرد است اشاره کرد. نصب چکش هیدرولیکی یا پنوماتیک به همراه لوازم یدکی بیل مکانیکی به جای باکت بر روی این دستگاه، این امکان را فراهم می‌کند که سطوح و احجام سنگی یا بتونی را که بنا به دلایلی نمی‌توان با مواد منفجره و یا کمپرسور تخریب کرد، به‌وسیله مجموعه این دو وسیله (بیل و چکش) تخریب نمود. از مزایای بیل چرخ لاستیکی هیوندای می توان به سهولت کار شهر ها و عدم اسیب رسانی به اسفالت و امکانات شهری نام برد

محصول پیش رو پمپ سرووبیل لاستیکی هیوندای R200 یکی از با کیفیت ترین و مرغوب ترین کالا های بازار  می باشد و دارای قیمت مناسب ، استاندارد های بین المللی و فناوری روز دنیا است .

هیدرولیک ثامن پیشتاز در عرصه قطعات و لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی با ضمانت اصالت و کیفیت قطعات و کالا های ارائه شده می باشد. پیشنهاد ما برای مقایسه و مشاهده محصولات بیشتر به تفکیک مدل های مختلف دستگاه های راهسازی بازدید از سایت هیدرولیک ثامن می باشد. برای مشاهده سایت کلیک کنید.

اینجا هم میتوانید بیشتر درمورد این مطلب بخوانید  کیت پمپ هیدرولیک بیل هیوندا R320-7