روتاری گروپ پمپ هیدرولیک دوسان

روتاری گروپ پمپ هیدرولیک دوسان

روتاری گروپ پمپ هیدرولیک دوسان

 

شرکت دوو بخش تولید ماشین آلات که امروزه با نام دوسان محصولات خود را به بازار جهانی عرضه می نماید، توانست با عرضه سری محصولات سولار که در زمان خود از کیفیت و عمل کرد بسیار مناسبی نسبت به دیگر همتا های کره ای و چینی خود بر خوردار بود

در بازار های مختلف جایگاه مناسبی برای خود پیدا کند.

در این راستا کشور ما نیز از این عرضه بی نصیب نماند و شرکت نصر ماشین با وارادات سری سولار محصولات دوو صنعت ماشین آلات راهسازی ایران را با یک محصول کره ای با کیفیت آشنا نمود این آشنای تا امروز ادامه داشته و مدل های مختلفی از محصولات شرکت دوسان به بازار ایران عرضه شده است.

یکی از سری های پر طرفدار محصولات دوسان سری بیل های مکانیکی سنگین دوسان می باشد که در مدل های DX470-DX420 عرضه شده است.

شرکت هاندوک هیدرولیک یکی از بزرگترین تولید کنندگان قطعات پمپ های هیدرولیک در کره جنوبی به خوبی نیاز شرکت دوسان را برای تامین قطعات بیل های مکانیکی درک نموده و در جهت بر طرف کردن آن گام برداشته و با تولید سری قطعات پمپ های رکسروت این نیاز را بر طرف نموده است.

کالای که مشاهده میکنید از سری A8VO200 می باشد که با طراحی منحصر به فرد به صورت اختصاصی برای محصولات دوسان

تولید گشته سری A8VO200 دارای مدل های Uchida و Rexroth است.

تفاوت این دو مدل در تعداد رینگ های روی پیستون و همچنین نافی سیلندر می باشد. در بازار ماشین آلات به قطعات تعمیری

اینجا هم میتوانید بیشتر درمورد این مطلب بخوانید  هیدرو موتور گردون بیل دوسان

پمپ هیدرولیک دوسان پیستونی در اصطلاح روتاری گروپ پمپ هیدرولیک دوسان گفته می شود که شامل موارد زیر برای این دسته از پمپ ها می باشد:

1. پیستون 9 عدد
2. سیلندر 1 عدد
3. پیستون گیر 1 عدد
4. سنتر پین 1 عدد
5. ولو پلیت 1 عدد

 

هیدرولیک ثامن پیشتاز در عرصه قطعات و لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی با ضمانت اصالت و کیفیت قطعات و کالا های ارائه شده می باشد. پیشنهاد ما برای مقایسه و مشاهده محصولات بیشتر به تفکیک مدل های مختلف دستگاه های راهسازی بازدید از سایت هیدرولیک ثامن می باشد. برای مشاهده سایت کلیک کنید.