کیت پمپ هیدرولیک بیل ولو

کیت پمپ هیدرولیک بیل ولوو 360B

کیت پمپ هیدرولیک بیل ولوو 360B

کیت پمپ هیدرولیک بیل ولوو 360B

کمپانی ولوو یکی از پرچمداران صنعت ساخت قطعات ماشین الات راهسازی در دنیا است و یکی از محصولات موفق این شرکت پمپ هیدرولیک ولوو میباشد.به دلیل استفاده شرکت از انواع پمپ هیدرولیک ولوو بر روی دستگاه های خود از پر مصرف ترین قطعات ولوو میباشد.برای تهیه پمپ هیدرولیک ولوو به صورت اصل و با گارانتی با این فروشگاه تماس حاصل فرمایید.

شرکت ولوو در ساخت پمپ هیدرولیک بیل مکانیکی ولوو از بالاترین تکنولوژی و بهترین متریال استفاده کرده است تا بالاترین بازدهی را از پمپ هیدرولیک بیل مکانیکی ولوو دریافت کند

کیت پمپ هیدرولیک بیل ولو

ظرفیت این دسته از پمپ ها با واحد گالن در دقیقه یا لیتر در دقیقه محاسبه می شوند. در پمپ های هیدرولیکی نباید ارتفاع روغن این دسته پمپ ها به بیش از 10 متر برسد. زیرا اگر این خلا نسبی بیش از 10 متر باشد روغن جوش آمده و بجای روغن مایع بخار روغن وارد پمپ می شود و همین امر در عملکرد پمپ ایجاد اشکال می نماید. ولی در مورد ارتفاع خروجی در پمپ ها ما با هیچ محدودیتی مواجه نیستیم.

بدین معنی که هر چه توان پمپ ها بالاتر باشد، ارتفاع خروجی آن ها نیز بیشتر می شود.

کیت پمپ هیدرولیک بیل ولوو 360B

در تمامی سیستم هیدرولیک بیل های مکانیکی از پمپ های پیستونی فشار بالا استفاده شده است و تا فشار زیادی را تحمل کند و لیتراژ زیادی را وارد سیستم کند پمپ های هیدرولیک بیل مکانیکی اغلب بهصورت دوطبقه میباشد که یک طبقه برای جکهای بالابر و استیگ و خالیکن و یک طبقه برای گردون بیل میباشد فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی با واردات انواع پمپ هیدرولیک بیل مکانیکی اماده ارائه تمامی سیستم هیدرولیک از جمله پمپ هیدرولیک بیل مکانیکی و انواع شیر های هیدرولیک در این زمینه فغالیت های بسیاری داشته است در این مجموعه تعمیر و عیب یابی انواع پمپ هیدرولیک بیل مکانیکی صورت میگیرد و شما عزیزان اگر به مشکلی در سیستم هیدرولیک دستگاه خود بر خوردید میتوانید با این مجموعه تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنید.برای خرید و یا تعمیر انواع پمپ هیدرولیک بیل مکانیکی با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

اینجا هم میتوانید بیشتر درمورد این مطلب بخوانید  سیل کیت پمپ هیدرولیک تمامی بیل مکانیکی های هیوندا ،دوسان،ولوو،XCMGA, LIOGONG,

فروشگاه هیدرولیک ثامن مرکز پخش لوام یدکی بیل ولو میباشد.

برای سفارش قطعات و اطلاع از قیمت قطعات تماس بگیرید:

تلفن تماس: ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۴

همراه: ۰۹۱۲۷۰۳۱۷۴۰

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید