پمپ هیدرولیک

پمپ هیدرولیک ولوو 210

پمپ هیدرولیک ولوو 210

کمپانی ولوو یکی از پرچمداران صنعت ساخت قطعات ماشین الات راهسازی در دنیا است و یکی از محصولات موفق این شرکت پمپ هیدرولیک ولوو میباشد.به دلیل استفاده شرکت از انواع پمپ هیدرولیک ولوو بر روی دستگاه های خود از پر مصرف ترین قطعات ولوو میباشد.برای تهیه پمپ هیدرولیک ولوو به صورت اصل و با گارانتی با این فروشگاه تماس حاصل فرمایید.

پمپ ها در صنعت هیدرولیک به دو دسته تقسیم میشود:

الف: پمپ های هیدرولیکی جابجایی غیر مثبت

ب:پمپ های هیدرولیکی جابجایی مثبت

بدین معنی که هر چه توان پمپ ها بالاتر باشد، ارتفاع خروجی آن ها نیز بیشتر می شود

پمپ هیدرولیک

پمپ های هیدرولیک جزء اصلی ترین بخش در سیستم های هیدرولیک هستند که توان مکانیکی را از طریق احتراق داخلی یا موتور های الکتریکی تامین می کنند و آن را به توان هیدرولیکی تبدیل می نمایند. این پمپ های ایجاد شده دارای جریانی سیال می باشند و سطح فشار بدست آمده از آن ها به میزان بار مقاومتی که توسط سیستم هیدرولیک بدست می آید بستگی دارد.

پمپ های هیدرولیک به سه دسته تقسیم میشود:

الف: پمپ های چرخ دندهای که به چند دسته تقسیم میشود عبارت ان از 1. پمپ های چرخ دنده خارجی 2.پمپ چرخ دنده داخلی 3.پمپ های گوشوارهای 4.پمپ های پیچی 5.پمپ های ژیروتوری

ب: پمپ های پره ای که عبارت اند از: 1.پمپ های پرهای نامتعادل 2. پمپ های پرهای متعادل

ج:پمپ های پیستونی که عبارت اند از: 1.پمپ های پیستونی محوری 2.پمپ های پیستونی شعاعی

پمپ هیدرولیک ولوو یکی دیگر از تجهیزات و ابزارآلات موجود در سیستم های هیدرولیک و صنایع ماشین آلات می باشد که دبی و فشار های متغیر را در انواع مختلف پمپ و سیستم ها صنعتی و هیدرولیکی را در بر می گیرد و پمپ هیدرولیک ولوو به گونه ای عمل می کند که در یک سیستم دبی ایجاد می کند.

اینجا هم میتوانید بیشتر درمورد این مطلب بخوانید  رگلاتور پمپ بیل ولوو 240

این نوع پمپ خود دارای انواع مختلفی می باشد که فشارهای متغیری را شامل می شود و در سیستم ها و ماشین آلات مخصوص به کار میرود یکی از نکات مربوط به این محصولات خرید این نوع پمپ می باشد که در فروشگاه های مخصوص و نمایندگی های مربوطه می توان آنها را خریداری کرد. فروشگاه هیدرولیک ثامن تمامی قطعات مربوط به ماشین های سنگین از جمله جرثقیل، لودر، ولوو، بلدوزر و… را تولید و عرضه می کند از جمله این قطعات پمپ هیدرولیک ولوو می باشد که از ضمانت برخوردار می باشند.

این قطعات به گونه ای می باشند که باید از ضمانت برخوردار باشد تا بتواند اطمینان خاطر خریدار را جلب نماید، از این رو زمانی که افراد قصد خرید این نوع پمپ را دارد باید به برگه ضمانت و گارانتی این محصولات توجه کرد و سپس خریداری کرد.

انواع پمپ هیدرولیک ولوو:

این نوع پمپ هیدرولیک خود دارای انواعی می باشد که عبارتند از: پمپ هیدرولیک لودر ولوو، پمپ هیدرولیک بیل مکانیکی ولوو، پمپ هیدرولیک لیفتراک ولوو، پمپ هیدرولیک گریدر ولوو، پمپ هیدرولیک بلدوزر ولوو، پمپ هیدرولیک جرثقیل ولوو، پمپ هیدرولیک دامپتراک ولوو، پمپ هیدرولیک غلطک ولوو، پمپ هیدرولیک لودر ولوو و….فروشگاه و نمایندگی ساخت پمپ های هیدرولیک ولوو یکی از سازندگان قطعات ماشین های سنگین  و ماشین آلات راهسازی می باشند که در ساخت این نوع پمپ های مخصوص به طور موفق اقدام کردند. این نوع قطعات یکی از پر مصرف ترین قطعات ولوو می باشد چرا که بر روی تمامی دستگاه ها مورد استفاده قرار گرفته است و نکته قابل توجه این است که برای خرید این نوع پمپ می توان به نمایندگی های معتبر مراجعه نمود.

اینجا هم میتوانید بیشتر درمورد این مطلب بخوانید  سواچ ساپورت پمپ هیدرولیک بیل ولوو 360

 

شما می توانید لوازم پمپ هیدرولیک بیل  مکانیکی هیوندا، دوسان، روملایون و ولوو را از هیدرولیک ثامن خریداری نمایید.

برای سفارش قطعات و اطلاع از قیمت قطعات تماس بگیرید:

تلفن تماس: ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۴

همراه: ۰۹۱۲۷۰۳۱۷۴۰

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید