واشر سرسیلندر لودر کاترپیلار

واشر سرسیلندر لودر کاترپیلار

واشر سرسیلندر لودر کاترپیلار

قطعه ایست در موتورهای ماشین الت راهسازی که ما بین سیلندر و سرسیلندر قرار میگیرد.که وظیفه آن ایجاد یک آبندی کامل بین سیستم های مختلف روغن رسانی ، آب ، و احتراق موتور میباشد. واشر سرسیلندر واشریست از جنس پنبه نسوز به علاوه فولاد و مس.

این قطعه نقش بسیار مهمی در موتور ماشین های راهسازی  دارد.

سوختن واشر سرسیلندر به اصطلاح به دفورمه شدن واشر میگویند که این امر موجب از بین رفتن آبندی مابین سیستم های مختلف موتور  ماشن الات راهسازی میشود.

واشر بین بدنه ی موتور و سر سیلندر با ترکیب مواد نسوز و لایه ی مسی مقوای مقاوم در مقابل حرارت و لایه ی فولادی تشکیل شده است

که ضمن یکپارچه کردن سر سیلندر به بدنه ی موتوراجازه می دهد تا گردش روغن و آب بدون امکان مخلوط شدن صورت گیرد و نیز فضای سربسته ی اتاقک احتراق را آب بندی نماید.

نشانه های سوختن واشر سرسیلندر

  • خروج آب از اگزوز.
  • گرم شدن غیر طبیعی موتور.
  • ورود کمپرس در داخل رادیاتور
  • کمی کشش موتور
  • قاطی کردن آب و روغن یا به اصطلاح آب-روغن قاطی کردن ماشین الات راهسازی  )
  • بد کار کردن موتور

محصول پیش رو واشر سرسیلندر لودر کاترپیلار از بالاترین کیفیت ممکن و قیمت مناسب و نیز فناوری روز دنیا و دارای استاندار های بین المللی .

هیدرولیک ثامن پیشتاز در عرصه قطعات و لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی با ضمانت اصالت و کیفیت قطعات و کالا های ارائه شده می باشد. پیشنهاد ما برای مقایسه و مشاهده محصولات بیشتر به تفکیک مدل های مختلف دستگاه های راهسازی بازدید از سایت هیدرولیک ثامن می باشد. برای مشاهده سایت کلیک کنید.

اینجا هم میتوانید بیشتر درمورد این مطلب بخوانید  ترموستات لودر کاترپیلار