ترموستات لودر کاترپیلار

ترموستات لودر کاترپیلار

ترموستات لودر کاترپیلار

ترموستات ها که به آن ها دما پا نیز گفته می شود، وسیله ای است که می تواند دمای محیط را در یک بازه ی دمایی مشخص نگه دارد. البته این عمل را به کمک انتقال جریان گرما به خارج یا داخل محیط انجام می دهد و دمای محیط را به طور خودکار کنترل می کند، که به دستگاه های سرمایشی و گرمایشی دیگر متصل هستند و از طریق قطع و وصل آن دستگاه های اتصال یافته  می توانند دما را تنظیم نماید به صورت کلی از ترموستات برای کنترل و تنظیم دمای همه ی مواد اعم از مایع، جامد، گاز مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع مدل ترموستات :

ترموستات جیوه ای :

نرموستات های  جیوه ای متشکل از سوئیچ های جیوه ای هستند که برای حس و کنترل دمای محیط به وسیله اتصال به وسایل سرمایشی یا گرمایشی عمل می کند.

ترموستات جیوه ای دارای قسمت های فلزی هستند که که با توجه به افزایش دمای محیط انقباض پیدا کرده

و حجم آن بیشتر می شود هنگامی که حجم سیم پیچ افزایش پیدا کرد،سوئیچ جیوه فعال می شود،که مدار باز یا بسته می شود تا در نهایت تهویه هوا یا پمپ حرارتی قطع و وصل شود .

ترموستات دیجیتال:

مانند ترموستات مکانیکی (آنالوگ) برای قطع و وصل کردن سیستم در دمایی مشخص استفاده می شود .

استفاده از ترموستات دیجیتال علاوه بر  کنترل دما فواید دیگری نیز دارد و باعث صرفه جویی در مصرف انواع انرژی می شود

و به بهبود شرایط محیطی برای کسب و کار های مختلف کمک می کند .

اینجا هم میتوانید بیشتر درمورد این مطلب بخوانید  شارژ پمپ لودر کاترپیلار

محصول پیش رو ترموستات لودر کاترپیلار از بالاترین کیفیت ممکن و قیمت مناسب و نیز فناوری روز دنیا و دارای استاندار های بین المللی .

هیدرولیک ثامن پیشتاز در عرصه قطعات و لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی با ضمانت اصالت و کیفیت قطعات و کالا های ارائه شده می باشد. پیشنهاد ما برای مقایسه و مشاهده محصولات بیشتر به تفکیک مدل های مختلف دستگاه های راهسازی بازدید از سایت هیدرولیک ثامن می باشد. برای مشاهده سایت کلیک کنید.