تعمیر پمپ بیل کوماتسو

تعمیر پمپ بیل کوماتسو

تعمیر پمپ بیل کوماتسو

 

تعمیر پمپ بیل کوماتسو بیل مکانیکی به عنوان یکی از ماشین های عمرانی و مهندسی و راهسازی استفاده زیادی دارد. بیل مکانیکی دارای بازویی مفصلی، باکت، کابین گردان و بسیاری دیگر از قطعات می باشد.

این ماشین توسط بسیاری از برندهای معتبری ساخته می شود که شرکت کوماتسو یکی از شرکت هایی است که انواع ماشین های سنگین را با کیفیت بالایی در مدل های مختلفی بر حسب نوع نیازی که به آن دارید ساخته و به بازار عرضه کرده است که به دلیل کیفیت بالایی که دارد، دارای نمایندگی های زیادی در کل دنیا می باشد.

بیل مکانیکی 220 یکی از انواع بیل مکانیکی ساخته شده توسط این شرکت می باشد

 

تعمیر پمپ بیل کوماتسو

بیل مکانیکی از قسمت های مختلفی تشکیل شده است که هر کدام از آن ها به دلایل مختلفی امکان خرابی دارند. به همین جهت شرکت کوماتسو اقدام به تولید انواع قطعات بیل مکانیکى 220 کرده است تا استفاده کنندگان این ماشین بتوانند در صورت نیاز به هر کدام از این قطعات بیل مکانیکی کوماتسو  با خیالی آسوده قطعه ای اصل را جایگزین قطعه مستهلک نمایند و بیل مکانیکى را به روز اول برگردانند

 

پمپ  هیدرولیک کوماتسو نسبت به دبی و فشار موجود در آن طراحی خاص خود را دارا می باشد که فقط در ماشین آلات ساخت خود شرکت کارایی دارند یعنی بر روی ماشین آلات دیگر کشورها کارایی لازم را ندارند. زیرا این پمپ هیدرولیک کوماتسو فقط توسط شرکت کوماتسو تولید و پخش می گردد. یکی از دلایلی که ماشین آلات این شرکت از فروش بالایی برخودار هستد دقیقا داشتن همین پمپ هیدرولیک کوماتسو است.

اینجا هم میتوانید بیشتر درمورد این مطلب بخوانید  هیدرولیک ثامن

پمپ هیدرولیک کوماتسو در تمامی سیستم هیدرولیک بیل های مکانیکی از پمپ های پیستونی فشار بالا استفاده شده است و تا فشار زیادی را تحمل کند و لیتراژ زیادی را وارد سیستم کند پمپ های هیدرولیک بیل مکانیکی اغلب بهصورت دوطبقه میباشد که یک طبقه برای جکهای بالابر و استیگ و خالیکن و یک طبقه برای گردون بیل میباشد

گروه فنی مهندسی هیدرولیک ثامن با واردات انواع پمپ هیدرولیک بیل مکانیکی اماده ارائه تمامی سیستم هیدرولیک از جمله پمپ هیدرولیک بیل مکانیکی و انواع شیر های هیدرولیک در این زمینه فغالیت های بسیاری داشته است.

در این مجموعه تعمیر و عیب یابی انواع پمپ هیدرولیک بیل مکانیکی صورت میگیرد و شما عزیزان اگر به مشکلی در سیستم هیدرولیک دستگاه خود بر خوردید میتوانید با این مجموعه تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنید.

فروشگاه هیدرولیک ثامن مرکز پخش لوازم هیدرولیک میباشد.

برای سفارش قطعات و اطلاع از قیمت قطعات تماس بگیرید:

تلفن تماس: ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۴

همراه: ۰۹۱۲۷۰۳۱۷۴۰

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید