لوازم یدکی بیل مکانیکی دوسان

لوازم یدکی بیل مکانیکی دوسان

لوازم یدکی بیل مکانیکی دوسان

 

فروشگاه هیدرولیک ثامن مرکز پخش لوازم  یدکی بیل مکانیکی دوسان میباشد.

بیل مکانیکی دوسان یکی از محصولات بینظیر شرکت کره ای دوسان میباشد. بیل مکانیکی دوسان را میتوان یکی از بهترین بیل های مکانیکی همرده هیوندای نام برد که کیفیت بسیار بالایی دارد.

شرکت دوسان علاوه بر بیل مکانیکی محصولات زیادی را همچون لودر، دامپتراک، مینی بیل و دیگر ماشین آلات سنگین عمرانی و راهسازی تولید میکند.

اگر از مصرف کنندگان این بیل  هستید و به قطعات آن نیاز پیدا کرده اید حتما خرید ازمجموعه ی هیدرولیک ثامن را تجربه نموده اید.

بسیاری از فروشندگان وجود دارند که قطعات بیل مکانیکی را بصورت تقلبی به فروش میرسانند و تشخیص تقلبی بودن این قطعات نیز برای مشتری بسیار مشکل میباشد.

لوازم یدکی بیل مکانیکی دوسان

تقریبا میتوان گفت تشخیص این لوازم یدکی تقلبی از اصل بسیار دشوار میباشد و باید تجربه این کار را داشته باشید. میتوانید برای خرید لوازم یدکی  از افراد آشنا و با تجربه در این کار استفاده کنید.

اگر فرد باتجربه ای وجود ندارد که شما را در زمینه خرید لوازم یدکی  راهنمایی کند باید راه های دیگری را انتخاب کنید:

1.  شرکت هیدرولیک ثامن  اولین راهکار در زمینه خریداین قطعات  میباشد که سالیان زیادیست فعالیت میکند.  تمام لوازمی که توسط شرکت هیدرولیک ثامن به فروش میرسند همگی دارای اصالت وگارانتی میباشند.

2.  دومین راهکار توجه به شکل ظاهری لوازم یدکی بیل مکانیکی دوسان میباشد. قطعات  اصل از آلیاژ هایی تولید میشوند که حتی در ظاهر نیز متوجه اصل بودن آن خواهید شد.

3.  به بسته بندی آن توجه کنید . البته هر چند که بسته بندی مناسب نیز نشانه اصل بودن قطعه نیست ولی کمک زیادی را یه شما در تشخیص اصل بودن خواهد کرد.

اینجا هم میتوانید بیشتر درمورد این مطلب بخوانید  پمپ سروو بیل دوسان DX230

دوسان از جمله برند های تولید کننده بیل مکانیکی در جهان به شما می رود که در امر تولید و عرضه ی قطعات حرف های زیادی برای گفتن دارد و توانسته است با توجه به در دسترس بودن همیشگی قطعات جانبی نظر بسیاری از خریداران را به خود جلب نماید

برای سفارش قطعات و اطلاع از قیمت قطعات تماس بگیرید:

تلفن تماس: ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۴

همراه: ۰۹۱۲۷۰۳۱۷۴۰

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید