کیت پمپ هیدرولیک بیل زوم لایون

کیت پمپ هیدرولیک بیل زوم لایون

کیت پمپ هیدرولیک بیل زوم لایون

کیت پمپ هیدرولیک بیل زوم لایون

ظرفیت این دسته از پمپ ها با واحد گالن در دقیقه یا لیتر در دقیقه محاسبه می شوند. در پمپ های هیدرولیکی نباید ارتفاع روغن این دسته پمپ ها به بیش از 10 متر برسد. زیرا اگر این خلا نسبی بیش از 10 متر باشد روغن جوش آمده و بجای روغن مایع بخار روغن وارد پمپ می شود و همین امر در عملکرد پمپ ایجاد اشکال می نماید. ولی در مورد ارتفاع خروجی در پمپ ها ما با هیچ محدودیتی مواجه نیستیم.

بدین معنی که هر چه توان پمپ ها بالاتر باشد، ارتفاع خروجی آن ها نیز بیشتر می شود

کیت پمپ هیدرولیک بیل زوم لایون

پمپ های هیدرولیک جزء اصلی ترین بخش در سیستم های هیدرولیک هستند که توان مکانیکی را از طریق احتراق داخلی یا موتور های الکتریکی تامین می کنند و آن را به توان هیدرولیکی تبدیل می نمایند. این پمپ های ایجاد شده دارای جریانی سیال می باشند و سطح فشار بدست آمده از آن ها به میزان بار مقاومتی که توسط سیستم هیدرولیک بدست می آید بستگی دارد.

کیت پمپ هیدرولیک بیل زوم لایون

پمپ های هیدرولیک در دو دسته ی کلی، جابجایی مثبت و جابجایی غیر مثبت قرار دارند. پمپ های هیدرولیک با جا به جایی مثبت خود به انواع مختلفی تقسیم می شوند. از جمله : پمپ های هیدرولیک چرخ دنده ای داخلی، چرخ دنده ای خارجی، پره ای، بالانسی، غیر بالانسی، پیستونی، شعاعی و محوری. پمپ هیدرولیک هیوندا جزء دسته ی پمپ های هیدرولیک با جابجایی مثبت و پیستونی می باشد.

اینجا هم میتوانید بیشتر درمورد این مطلب بخوانید  پمپ هیدرولیک بیل زوم لایون 230 K3V112

شما می توانید لوازم پمپ هیدرولیک زوملایون را از هیدرولیک ثامن خریداری نمایید.

برای سفارش قطعات و اطلاع از قیمت قطعات تماس بگیرید:

تلفن تماس: ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۴

همراه: ۰۹۱۲۷۰۳۱۷۴۰

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید