پیستون سروو پمپ هیدرولیک بیل کوماتسو PC300-7

پیستون سروو پمپ هیدرولیک بیل کوماتسو PC300-7

پیستون سروو پمپ هیدرولیک بیل کوماتسو PC300-7

پیستون سروو پمپ هیدرولیک بیل کوماتسو PC300-7

در تمامی سیستم هیدرولیک بیل های مکانیکی از پمپ های پیستونی فشار بالا استفاده شده است و تا فشار زیادی را تحمل کند و لیتراژ زیادی را وارد سیستم کند پمپ های هیدرولیک بیل مکانیکی اغلب بهصورت دوطبقه میباشد که یک طبقه برای جکهای بالابر و استیگ و خالیکن و یک طبقه برای گردون بیل میباشد فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی با واردات انواع پمپ هیدرولیک بیل مکانیکی اماده ارائه تمامی سیستم هیدرولیک از جمله پمپ هیدرولیک بیل مکانیکی و انواع شیر های هیدرولیک در این زمینه فغالیت های بسیاری داشته است در این مجموعه تعمیر و عیب یابی انواع پمپ هیدرولیک بیل مکانیکی صورت میگیرد و شما عزیزان اگر به مشکلی در سیستم هیدرولیک دستگاه خود بر خوردید میتوانید با این مجموعه تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنید.برای خرید و یا تعمیر انواع پمپ هیدرولیک بیل مکانیکی با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

پمپ هیدرولیک بیل مکانیکی کوماتسو/پمپ هیدرولیک بیل مکانیکی هیوندا/پمپ هیدرولیک بیل مکانیکی ولوو/پمپ هیدرولیک بیل مکانیکی هپکو/پمپ هیدرولیک بیل مکانیکی لیبهر/پمپ هیدرولیک بیل مکانیکی دوسان/پمپ هیدرولیک بیل مکانیکی هیتاچی/پمپ هیدرولیک بیل مکانیکی زوملاین/پمپ هیدرولیک بیل مکانیکی نیوهلند/پمپ هیدرولیک بیل مکانیکی کیس/پمپ هیدرولیک بیل مکانیکی کاترپیلار/پمپ هیدرولیک بیل مکانیکی هیدرومک/پمپ هیدرولیک بیل مکانیکی سانی/پمپ هیدرولیک بیل مکانیکی شانتویی/پمپ هیدرولیک بیل مکانیکی لیشیده/پمپ هیدرولیک بیل مکانیکی لیوگانگ/پمپ هیدرولیک بیل مکانیکی هلیکو/پمپ هیدرولیک لودر چانگلین/پمپ هیدرولیک لودر ایکس سی ام جی/پمپ هیدرولیک بیل مکانیکی اطلس/پمپ هیدرولیک بیل مکانیکی کوبلکو

انواع پیستون سروو پمپ هیدرولیک بیل های کوماتسو PC220-7

پیستون سروو پمپ هیدرولیک بیل کوماتسو PC300-7

پمپ هیدرولیک :

هیدرولیک در زبان انگلیسی به مبحثی می گویند که به روش های کاربری استفاده از سیالات تحت فشار می پردازد .

سامانه های هیدرولیک سامانه های انرژی سیالات هستند که برای انتقال انرژی استفاده می شوند .

از مزایای هیدرولیک نسبت به دیگر روش های انتقال انرژی مکانیکی یا الکتریکی قابلیت افزایش نیرو در حین انتقال و تغییر سریع جهت حرکت است .

از آنجا که در هیدرولیک انتقال انرژی با کمک یک سیال هیدرولیک انجام می شود و سیالات به طور کلی قابلیت شکل پذیری دارند و می توان آنها را از مسیر های دلخواه عبور داد ، این تعریفی از کلمه هیدرولیک و مفهوم هیدرولیک در دانش و علم فیزیک است .

مهندسی هیدرولیک یکی از زیر شاخه های مهندسی عمران است که به طراحی ، نصب و ساخت تاسیساتی مانند منبع آب ، نیروگاه برق آبی ، سد ، تصفیه خانه و … می پردازد.

اینجا هم میتوانید بیشتر درمورد این مطلب بخوانید  روتاری گروپ بیل مکانیکی کوماتسو

پیستون سروو پمپ هیدرولیک بیل کوماتسو PC300-7

پمپ هیدرولیک نیز یکی دیگر از شاخه های هیدرولیک است .

وسیله ای است که در یک سامانه هیدرولیک دبی ایجاد می کند. پمپ ها یکی از دو بخش اصلی محرک اولیه سامانه های هیدرولیک هستند . توان ورودی پمپ هیدرولیک از یک موتور تامین می شود و توان هیدرولیکی را به عنوان خروجی تحویل می دهد .

در هیدرولیک صنعتی ، پمپ سیال هیدرولیک تحت فشار را جاری می کند . نوع آبی پمپ های هیدرولیک با استفاده از انرژی جنبشی آب در جریان ، به آن نیرو وارد کرده و آب را به سطح بالاتری انتقال می دهد .

از پمپ های هیدرولیکی در سامانه های هیدرو دینامیکی برای مثلا انتقال آب آشامیدنی یا آبیاری و یا انتقال آب فاضلاب یا گرداندن آب سرد و گرم در سامانه ها برای خنک کاری و انتقال مواد شیمیایی ، اسیدی و بازی استفاده می شود البته از این پمپ ها ممکن است برای انتقال مواد جامدی مانند گرد و غبار ، پودر و شن نیز استفاده شود .

پیستون سروو پمپ هیدرولیک بیل کوماتسو PC300-7

در هیدرولیک صنعتی تصور اشتباهی که در میان بسیاری از مردم وجود دارد این است که پمپ در مدار ایجاد فشار می کند ، در حالی که برخلاف این تصور غلط عامل ایجاد فشار در سامانه هیدرولیک مقاومت در برابر جریان سیال هیدرولیکی و باری است که روی سامانه اعمال می شود ، پمپ تنها جریان سیال را ایجاد می کند و این سیال بدون وجود بار در سیستم به هیچ وجه فشارش بالا نمی رود کاربرد هیدرولیک صنعتی در سیستم متحرک ، ماشین پرس از پارامترهای مهم یک پمپ هیدرولیک خروجی یا دمش پمپ عبارتست از حجم سیالی که در واحد زمان از خود خارج می کند .

شدت جریان یک پمپ وابسته به حجم جابجایی پمپ و سرعت گردش شفت آن است پمپ های هیدرولیک بسته به نوع سامانه هایی که در آن قرار دارند به دو نوع کلی تقسیم می شوند : جابجایی مثبت و جابجایی نامثبت.

پیستون سروو پمپ هیدرولیک بیل کوماتسو PC300-7

پمپ هیدرولیک

در سامانه های هیدرواستاتیک از پمپ های با جابجایی مثبت استفاده می شود .

یک نوع دیگر پمپ ، پمپ پره ای است که از 2 قسمت عمده بدنه و روتور تشکیل شده است . پره های پمپ در شیارهای موتور جای دارند و به صورت شعاعی می لغزند .

اینجا هم میتوانید بیشتر درمورد این مطلب بخوانید  انگشتی و بلوک و سواچ ساپورت بیل کوماتسو PC400-7

یکی دیگر از انواع پمپ هیدرولیک ، پمپ پیستونی است در این پمپ ها از سامانه متداول سیلندر و پیستون استفاده می شود . در یک سیلندر و پیستون ساده با حرکت پیستون در پشت آن مکش ایجاد می شود و در جلوی آن سیال به جلو رانده می شود . البته از این پمپ های ابتدایی تنها در سامانه های دستی استفاده می شود . این پمپ ها گران ترین و مرغوب ترین نوع پمپ های هیدرولیکی هستند و می توانند فشاری تا 700 بار را نیز تحمل نمایند .

نوع دیگری از انواع پمپ هیدرولیک ، پمپ های هیدرولیک شعاعی هستند که پیستون ها نسبت به شفت به حالت شعاعی قرار گرفته اند و با چرخش شفت پیستون ها باز و بسته می شوند ، سیلندرها به صورت خارج از مرکز هستند و با نیروی گریز از مرکز حرکت رفت و برگشتی تامین می شود .

پیستون سروو پمپ هیدرولیک بیل کوماتسو PC300-7

انواع پمپ هیدرولیک

تعدادی از پمپ های هیدرولیکی در دسته بندی جابجایی مثبت و نا مثبت نمی گنجد چرا که اصولا اساس کار متفاوتی دارند . وجه مشترک تمام این پمپ ها این است که اجزای متحرک ، دوار یا رفت و برگشتی ندارند بازده همه این پمپ ها کم است اما به دلیل اهمیتی که دارند از کم بازدهی آن ها صرف نظر می شود . هزینه اولیه و هزینه تعمیر و نگهداری این پمپ ها نیز پایین است .

پمپ ضربه ای ، پمپ جت ، پمپ تزریقی ، پمپ هوایی از انواع پمپ هیدرولیک می باشد . در پمپ تزریقی به جای آب با فشار بالایی که در پمپ جت استفاده می شود از بخار آب استفاده می شود و کاربردی درتغذیه دیگ بخار است . در پمپ جت ، بازدهی به توان آب فشار بالا بستگی دارد که به کمک آن آب یا گاز را می توان جابجا کرد . در پمپ های هوایی هوای خروجی از یک کمپرسور دارد پمپ می شود و حباب های هوا ذرات آب را همراه خود می برند .

پیستون سروو پمپ هیدرولیک بیل کوماتسو PC300-7

برای سفارش قطعات و اطلاع از قیمت قطعات تماس بگیرید:

تلفن تماس: ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۴

همراه: ۰۹۱۲۷۰۳۱۷۴۰

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید