پیستون سروو پمپ هیدرولیک

پیستون سروو پمپ هیدرولیک بیل زوملایون ۲۳۰

پیستون سروو پمپ هیدرولیک بیل زوملایون ۲۳۰

پیستون قطعه اصلی موتور است و زمان های موتور را به وجود می آورد.
ضمنا نیرو های تراکمی و انبساطی ناشی از احتراق را تحمل می کند.
این قطعه بخشی از سیستم احتراق داخلی ماشین الات سنگین است
که با فشارگاز ناشی از احتراق در محفظه احتراق بالای سیلندر عمل می کند.
این قطعه، نیروی ناشی از احتراق را از طریق میله اتصال به سمت پایین و به سوی میل لنگ حرکت می دهد.
این قطعه، استوانه ای شکل است که به شاتون متصل می شود و از طریق جریان رفت و برگشت  در سیلندر عمل می کند
پیستون سروو پمپ هیدرولیک
درواقع، آن را باید قلب موتور دانست.
در تمامی سیستم هیدرولیک بیل های مکانیکی از پمپ های پیستونی فشار بالا استفاده شده است و تا فشار زیادی را تحمل کند و لیتراژ زیادی را وارد سیستم کند
پمپ های هیدرولیک بیل مکانیکی اغلب بهصورت دوطبقه میباشد که یک طبقه برای جکهای بالابر و استیگ و خالیکن و یک طبقه برای گردون بیل میباشد فروشگاه هیدرولیک ثامن با واردات انواع پمپ هیدرولیک بیل مکانیکی اماده ارائه تمامی سیستم هیدرولیک از جمله پمپ هیدرولیک بیل مکانیکی و انواع شیر های هیدرولیک در
این زمینه فغالیت های بسیاری داشته است در این مجموعه تعمیر و عیب یابی انواع پمپ هیدرولیک بیل مکانیکی صورت میگیرد

پمپ هیدرولیک :

هیدرولیک در زبان انگلیسی به مبحثی می گویند که به روش های کاربری استفاده از سیالات تحت فشار می پردازد .

سامانه های هیدرولیک سامانه های انرژی سیالات هستند که برای انتقال انرژی استفاده می شوند .

از مزایای هیدرولیک نسبت به دیگر روش های انتقال انرژی مکانیکی یا الکتریکی قابلیت افزایش نیرو در حین انتقال و تغییر سریع جهت حرکت است .

از آنجا که در هیدرولیک انتقال انرژی با کمک یک سیال هیدرولیک انجام می شود و سیالات به طور کلی قابلیت شکل پذیری دارند و می توان آنها را از مسیر های دلخواه عبور داد ، این تعریفی از کلمه هیدرولیک و مفهوم هیدرولیک در دانش و علم فیزیک است .

اینجا هم میتوانید بیشتر درمورد این مطلب بخوانید  سواچ ساپورت پمپ هیدرولیک بیل زوملایون 230

مهندسی هیدرولیک یکی از زیر شاخه های مهندسی عمران است که به طراحی ، نصب و ساخت تاسیساتی مانند منبع آب ، نیروگاه برق آبی ، سد ، تصفیه خانه و … می پردازد.

پمپ هیدرولیک نیز یکی دیگر از شاخه های هیدرولیک است .

وسیله ای است که در یک سامانه هیدرولیک دبی ایجاد می کند. پمپ ها یکی از دو بخش اصلی محرک اولیه سامانه های هیدرولیک هستند . توان ورودی پمپ هیدرولیک از یک موتور تامین می شود و توان هیدرولیکی را به عنوان خروجی تحویل می دهد .

در هیدرولیک صنعتی ، پمپ سیال هیدرولیک تحت فشار را جاری می کند . نوع آبی پمپ های هیدرولیک با استفاده از انرژی جنبشی آب در جریان ، به آن نیرو وارد کرده و آب را به سطح بالاتری انتقال می دهد .

از پمپ های هیدرولیکی در سامانه های هیدرو دینامیکی برای مثلا انتقال آب آشامیدنی یا آبیاری و یا انتقال آب فاضلاب یا گرداندن آب سرد و گرم در سامانه ها برای خنک کاری و انتقال مواد شیمیایی ، اسیدی و بازی استفاده می شود البته از این پمپ ها ممکن است برای انتقال مواد جامدی مانند گرد و غبار ، پودر و شن نیز استفاده شود

پمپ هیدرولیک هیوندا دارای توانایی تبدیل انرژی الکترونیکی و احتراقی به انرژی هیدرولیکی هستند. این پمپ ها در دسته های مختلفی موجود می باشند که هر کدام از این دسته ها انواع گوناگونی دارند. پمپ هیدرولیک هیوندا یکی از انواع پمپ های هیدرولیک می باشد که برای تامین انرژی از آن استفاده می شود.

پمپ هیدرولیک هیوندا

ظرفیت این دسته از پمپ ها با واحد گالن در دقیقه یا لیتر در دقیقه محاسبه می شوند. در پمپ های هیدرولیکی نباید ارتفاع روغن این دسته پمپ ها به بیش از 10 متر برسد. زیرا اگر این خلا نسبی بیش از 10 متر باشد روغن جوش آمده و بجای روغن مایع بخار روغن وارد پمپ می شود و همین امر در عملکرد پمپ ایجاد اشکال می نماید. ولی در مورد ارتفاع خروجی در پمپ ها ما با هیچ محدودیتی مواجه نیستیم.

اینجا هم میتوانید بیشتر درمورد این مطلب بخوانید  رگلاتور پمپ بیل مکانیکی زوملایون 230

بدین معنی که هر چه توان پمپ ها بالاتر باشد، ارتفاع خروجی آن ها نیز بیشتر می شود. یکی از موارد این پمپ های هیدرولیکی که آن را توضیح دادیم، پمپ هیدرولیک هیوندا می باشد. که به اختصار بدان خواهیم پرداخت.

همانگونه که بیان کردیم پمپ های هیدرولیک جزء اصلی ترین بخش در سیستم های هیدرولیک هستند که توان مکانیکی را از طریق احتراق داخلی یا موتور های الکتریکی تامین می کنند و آن را به توان هیدرولیکی تبدیل می نمایند. این پمپ های ایجاد شده دارای جریانی سیال می باشند و سطح فشار بدست آمده از آن ها به میزان بار مقاومتی که توسط سیستم هیدرولیک بدست می آید بستگی دارد.

پمپ های هیدرولیک در دو دسته ی کلی، جابجایی مثبت و جابجایی غیر مثبت قرار دارند. پمپ های هیدرولیک با جا به جایی مثبت خود به انواع مختلفی تقسیم می شوند. از جمله : پمپ های هیدرولیک چرخ دنده ای داخلی، چرخ دنده ای خارجی، پره ای، بالانسی، غیر بالانسی، پیستونی، شعاعی و محوری. پمپ هیدرولیک هیوندا جزء دسته ی پمپ های هیدرولیک با جابجایی مثبت و پیستونی می باشد.

 

شما می توانید لوازم پمپ هیدرولیک بیل هیوندا را از هیدرولیک ثامن خریداری نمایید.

برای سفارش قطعات و اطلاع از قیمت قطعات تماس بگیرید:

تلفن تماس: ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۴

همراه: ۰۹۱۲۷۰۳۱۷۴۰

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید