پمپ هیدرولیک

پمپ هیدرولیک دوسان 230

پمپ هیدرولیک دوسان 230

پمپ های هیدرولیک که وظیفه ی تبدیل انرژی موتور های احتراقی به انرژی هیدرولیکی را دارند در شرکت های مختلفی تولید می شوند. از جمله این شرکت ها، شرکت دوسان کره جنوبی می باشد که به تولید پمپ هیدرولیک دوسان مبادرت ورزیده است. این سری از پمپ ها در انواع مختلف و برای ماشین آلات مختلفی ساخته و تولید می شوند.

پمپ هیدرولیک دوسان و انواع تولیدی آن

شرکت دوسان، سازنده پمپ هیدرولیک دوسان، که یک شرکت هلدینگ در کره جنوبی می باشد توسط پارک سئونگ-جیک در سال 1933 راه اندازی شد. دفتر مرکزی این شرکت در شهر سئول، کره جنوبی می باشد و سهام این شرکت در بازار بورس کره معامله می شود. این شرکت که در زمینه ی تولید تجهیزات صنعتی فعالیت دارد، به عنوان یکی از قدیمی ترین شرکت های کشوره کره جنوبی می باشد. شرکت دوسان در طی 10 سال اخیر به ساخت ماشین آلات، زیرساخت ها، سازه ها، انرژی و پمپ هیدرولیک فعالیت نموده و در سطح جهانی به رشد قابل ملاحظه ای دست یافته است.

پمپ هیدرولیک دوسان

در کشور کره ی جنوبی شرکت دوسان در سال 1985 به توسعه بیل مکانیکی ها پرداخت. سپس به ساخت ماشین آلاتی همچون، بیل های مکانیکی، دامپ تراک ها، لودرها و… مبادرت ورزید. دوسان با دست یابی به فروش جهانی توانست صنایع سنگین ماشین آلات خود را به جهانیان معرفی کند. شرکت دوسان 1400 شبکه ی فروش در کشورهایی همچون ، کره جنوبی، چین، آمریکا، برزیل، جمهوری چک و بلژیک دارد.

پمپ هیدرولیک

برند دوسان حتی در بازار ایران نیز توانسته است محبوبیتی را در زمینه ساخت ماشین آلات سنگین کسب نماید.

شرکت دوسان جزء آن دسته از شرکت هایی است که در زمینه ی زیرساخت های شهری و اجتماعی به سرعت پیش رفته است.

محصولات تولیدی در شرکت دوسان

در این شرکت محصولاتی از قبیل: انواع بیل مکانیکی اعم از( چرخ زنجیری و چرخ لاستیکی)، دامپتراک، لیفتراک، لودر های چرخ لاستیکی، مینی بیل مکانیکی هایی اعم از( چرخ لاستیکی و چرخ زنجیری)، را هر ساله با استفاده از بروز ترین متد های تولیدی وارد بازار می کند.

اینجا هم میتوانید بیشتر درمورد این مطلب بخوانید  روتاری گروپ پمپ هیدرولیک دوسان

شرکت دوسان علاوه بر تولید این ماشین ها، به تولید ابزار و تجهیزات آنها نیز مبادرت می ورزد. از جمله ی ابزار تولید شده در این شرکت می توان به این موارد اشاره نمود: چکش هیدرولیکی یا پیکور، پمپ موتور، بلوک سیلندر، باکت بیل مکانیکی و مینی بیل مکانیکی، پمپ هیدرولیک دوسان، ریپر و… .

یکی از بهترین محصولاتی که در شرکت دوسان تولید و وارد بازار می گردد می توان به پمپ هیدرولیک دوسان اشاره نمود. برای ساخت پمپ هیدرولیک دوسان، این شرکت از زبده ترین مهندسان جهان استفاده نموده و بیشترین بازدهی را برای این شرکت داشته است. در ساخت پمپ هیدرولیک دوسان، شرکت دوسان از بهترین متریال های روز دنیا استفاده نموده است.

انواع پمپ هیدرولیک دوسان و مشخصات مدل های آن

پمپ هیدرولیک دامپتراک دوسان، پمپ هیدرولیک لودر دوسان، پمپ هیدرولیک مینی لودر دوسان، پمپ هیدرولیک بیل مکانیکی دوسان، پمپ هیدرولیک غلطک دوسان، پمپ هیدرولیک گریدر دوسان، پمپ هیدرولیک لیفتراک دوسان، پمپ هیدرولیک بلدوزر دوسان، پمپ هیدرولیک جرثقیل دوسان، پمپ هیدرولیک بکهو لودر دوسان، پمپ هیدرولیک مینی بیل دوسان، پمپ هیدرولیک ژنراتور دوسان، پمپ هیدرولیک بابکت دوسان

یکی از پرطرفدار ترین پمپ هیدرولیک دوسان می توان به سری بیل مکانیکی های سنگین دوسان اشاره نمود که در دو مدل DX 470-DX 420 تولید می گردند. شرکت هاندوک هیدرولیک که زیر نظر شرکت دوسان مشغول به کار است. برای برطرف نمودن لوازم و تجهیزات ماشین آلات دوسان به تامین قطعات این شرکت می پردازد.

پمپ هیدرولیک دوسان مدل DX470-420: این پمپ هیدرولیک با دارا بودن قیمت 12,500,000 تومان، در کشوره کره جنوبی و شرکت هاندوک هیدرولیک دوسان تولید می شود. وزن این پمپ 13 کیلو گرم بوده و از جنس چدن آلیاژی می باشد.

اینجا هم میتوانید بیشتر درمورد این مطلب بخوانید  پمپ هیدرولیک بیل هیوندا و دوسان

انواع پمپ های هیدرولیک

پمپ های هیدرولیک وسیله ای هستند که در یک سامانه ی هیدرولیکی تولید دبی می کنند. پمپ ها یکی از دو محرک اصلی در سامانه های هیدرولیک هستند، و با استفاده از انرژی که از موتور های احتراقی می گیرند توان خروجی در پمپ را افزایش می دهند. به گونه ای که از پمپ ها انرژی گرفته شده را فشرده کرده و آن را به انرژی هیدرولیکی تبدیل کرده و خارج می کنند. پمپ های هیدرولیک که در صنایع و ماشین آلات سنگین مورد استفاده قرار می گیرند به دو دسته ی: پمپ های با جابجایی مثبت و جابجایی غیر مثبت تقسیم می شوند. پمپ های هیدرولیک با جابجایی مثبت خود به سه دسته تقسیم شده اند از قبیل:

پمپ های هیدرولیک چرخ دنده ای: پمپ های چرخ دنده ای داخلی و خارجی، پمپ های پیچی، پمپ های ژیروتوری و پمپ های گوشواره ای

پمپ های هیدرولیک پره ای: پمپ های هیدرولیک پره ای متعادل و نامتعادل

پمپ های هیدرولیک پیستونی: پمپ های هیدرولیک پیستونی محوری و شعاعی

اگر پمپ هیدرولیک موجود در سیستم های هیدرولیک از کار بیفتد، این اتفاق باعث می شود که دیگر اجزای سیستم هیدرولیک هم از کار بیفتند. در پمپ های هیدرولیک با جابجایی مثبت، قطعات آب بندی شده، و نشتی سیال در آن ها به ندرت پیش می آید مگر وقتی  که فشار بالایی را تحمل کنند. بر خلاف آن در پمپ های هیدرولیک با جابجایی غیر مثبت، قطعات آّب بندی نشده اند و با افزایش میزان فشار شروع به نشت کردن می کنند.

شما می توانید لوازم پمپ هیدرولیک بیل  مکانیکی هیوندا، دوسان، روملایون و ولوو را از هیدرولیک ثامن خریداری نمایید.

برای سفارش قطعات و اطلاع از قیمت قطعات تماس بگیرید:

تلفن تماس: ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۴

همراه: ۰۹۱۲۷۰۳۱۷۴۰

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید