لوازم یدکی لودر کوماتسو

لوازم یدکی لودر کوماتسو

لوازم یدکی لودر کوماتسو

 

لودر کوماتسو جز آن دسته از خودرو های سنگین به حساب می آید که بیشتر در زمینه ی راه سازی از آن استفاده می شود لودر کوماتسو بسیار کاربردی است.  برخی اوقات به دلیل بارش سنگین برف و باران و یا حتی ریزش کوه در جاده های کوهستانی از این خودروی عظیم الجثه استفاده کرده و راه را برای عبور و مرور خودرو های سبک هموار میکنند. لودر کوماتسو نیز مانند هر خودروی دیگری با توجه به میزان کاری که انجام می دهد دچار استهلاک شده و قطعات آن نیازمند تعمیر و یا تعویض می شوند پس از چندین بار تعمیر قطعات لودر کوماتسو ، کم کم باید به فکر تعویض آن لوازم یدکی لودر کوماتسو بود به همین دلیل نیاز به لوازم یدکی لودر کوماتسو احساس می شود. ممکن است شما در شهری زندگی کنید که لوازم یدکی لودر کوماتسو در آن شهر عرضه نشود به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنیم تا با مشاهده ی سایت هیدرولیک ثامن از بخش قطعات لودر آن نیز دیدن نموده و قطعات مورد نیاز خود را سفارش دهید.

کوماتسو شرکت سازنده ماشین الات راهسازی سنگین واقع در شهر توکیو ژاپن میباشد.

شرکت کوماتسو به عنوان یکی از بزرگترین سازنده لوازم یدکی لودر کوماتسو و ماشین الات راهسازی از جمله لودر, بلدوزر, بیل میکانیکی, گریدر, غلطک, دامپ تراک و …. میباشد.ل

شرکت کوماتسو در سال 1917 در حوالی شهر توکیو پایتخت ژاپن بنیانگذاری شده است.

این شرکت پس از کاترپیلار امریکا بزرگترین شرکت در زمینه ساخت ماشین الات راهسازی و معدنی در جهان میباشد.

اینجا هم میتوانید بیشتر درمورد این مطلب بخوانید  پمپ هیدرولیک لودر کوماتسو WA600-1

 

انواع مختلف قطعات لودر کوماتسو عبارت اند از;

  • قطعات لودر کوماتسو w90
  • لوازم یدکی لودر کوماتسو w420-1
  • قطعات لودر کوماتسو w420-3
  • لوازم یدکی لودر کوماتسو w470-1
  • قطعات لودر کوماتسو w470-3
  • قطعات لودر کوماتسو w600-3

کوماتسو از شرکت های ژاپنی بسیار معروف در زمینه تولید ماشین آلات سنگین است که شرکت کوماتسو نیز از شرکت های فعال در این  زمینه میباشد. از معروفترین محصولات شرکت کوماتسو باید به مدل های مختلف لودر این شرکت که از گذشته تا کنون تولید شده اند اشاره نمود. اما شرکت معتبری همچون کوماتسو پشتیبانی بسیار خوبی را نیز از محصولات خود بعمل آورده است و قطعات لودر کوماتسو را به راحتی میتوان در بازار یافت. در ساخت قطعات لودر کوماتسو اگر از نوع اورجینال باشند آلیاژهایی به کار رفته است که بسیار مرغوب و با کیفیت هستند و به همین دلیل این قطعات کیفیت بسیار بالایی دارند. قطعات لودر کوماتسو به مراتب بسیار دیر خراب و فرسوده میشوند اما فشار زیادی که به آن وارد می آید باعث میشود تا پس از مدت کوتاهی کیفیت و کارایی خود را از دست بدهد.

لوازم یدکی لودر کوماتسو

خرید قطعات لودر کوماتسو

برای خرید قطعات لودر کوماتسو اگر به فروشگاه های لوازم یدکی سری زده باشید متوجه شده اید که بیشتر فروشگاه ها مجموعه کاملی از قطعات یدکی ماشین آلات سنگین را موجود ندارند و تنها برخی از این قطعات را برای فروش عرضه میکنند. برای خرید قطعات لودر کوماتسو باید فروشگاهی را انتخاب کنید که مجموعه کاملی از قطعات را موجود داشته باشد. شرکت هیدرولیک ثامن  یکی از شرکت هایی است که برای خرید لوازم یدکی لودر کوماتسو میتواند گزینه بسیار خوبی محسوب شود زیرا هر آنچه نیاز داشته باشید را میتوانید بصورت غیر حضوری از این فروشگاه تهیه نمایید.

اینجا هم میتوانید بیشتر درمورد این مطلب بخوانید  پلیت (عینکی) پمپ هیدرولیک لودر WA400 ,WA470,WA600

فروش قطعات لودر کوماتسو

فروش قطعات لودر کوماتسو در بسیاری از فروشگاه های لوازم یدکی ماشین آلات سنگین انجام میشود اما آیا از هر فروشگاهی میتوان قطعات اصلی را تهیه نمود. مطمئنا اینگونه نیست و هر فروشگاهی قطعات اصل را به فروش نمیرساند. شرکت هیدزولیک ثامن  پیشرو در زمینه فروش قطعات لودر کوماتسو است که توانسته با عرضه قطعات کاملا اصل و اورجینال توجه خریداران زیادی را به خود جلب کند.

قیمت قطعات لودر کوماتسو

قیمت قطعات لودر کوماتسو را هر شرکتی نسبت به تشخیص خود تعیین میکند و نرخ واحدی برای قطعات وجود ندارد. عواملی نیز وجود دارند که میتوانند قیمت قطعات را افزایش دهند. قیمت این قطعات تحت تاثیر نوسانات بازار ارز افزایش و یا حتی کاهش می یابد که این موضوع برای قطعات وارداتی بیشتر صدق میکند. قیمت این قطعات با اینکه نوسان زیادی دارد اما شرکت اهیدرولیک ثامن هیچگونه افزایش قیمتی را بر روی محصولات خود اعمال نکرده است و با نرخ ثابت میتوانید محصولات این شرکت را به راحتی و بصورت اینترنتی یا تلفنی خریداری نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید