لوازم پمپ هیدرولیک بیل کوماتسو PC300-7

لوازم پمپ هیدرولیک بیل کوماتسو PC300-7

انواع پمپ هیدرولیک کوماتسو:

انواع پمپ هیدرولیک کوماتسو : در ابتدا با توجه به اینکه در مطالب گذشته با تعاریف پمپ هیدرولیک آشنا شدیم از این رو باید بدانیم تاثیر پمپ هیدرولیک در صنایع مختلف به قدری توسعه یافته و گسترده می باشد که نمی توان از نظر کردن به آن چشم پوشی نمود.

پمپ هیدرولیک در واقع به عنوان قلب سیستم های هیدرولیکی عمل می کند یعنی به گونه ای می باشد که چنانچه با مشکلات و نواقصی روبرو شود تمامی آن سیستم و فعالیت آن را متوقف می کند. در حقیقت پمپ انرژی مکانیکی را به انرژی هیدرولیکی تبدیل می کند و باعث حرکت در این سیستم ها می شود.

به طور کلی می توان گفت پمپ هیدرولیک یکی از قطعات موجود در ماشین های سنگین و ابزار آلات صنعتی می باشد که در شرکت های بزرگ و نمایندگی ها تولید می شود. یکی از این شرکت ها کوماتسو می باشد که در یکی از شهرهای ژاپن تاسیس شده است. پمپ هیدرولیک کوماتسو خود دارای انواعی می باشد که عبارتند از: پمپ هیدرولیک لودر کوماتسو، پمپ هیدرولیک بیل مکانیکی کوماتسو، پمپ هیدرولیک لیفتراک کوماتسو، پمپ هیدرولیک گریدر کوماتسو، پمپ هیدرولیک بلدوزر کوماتسو، پمپ هیدرولیک جرثقیل کوماتسو، پمپ هیدرولیک دامپتراک کوماتسو، پمپ هیدرولیک غلطک کوماتسو، پمپ هیدرولیک بکهو لودر کوماتسو، پمپ هیدرولیک ژنراتو کوماتسو، پمپ هیدرولیک مینی بیل کوماتسو، پمپ هیدرولیک مینی لودر کوماتسو، پمپ هیدرولیک بابکت کوماتسو. که هر یک از این انواع پمپ کارکرد خاص خود را دارند و بر روی دستگاه مخصوص موجود می باشند و فعالیت خاص خود را دارند.

کارکرد انواع مختلف پمپ هیدرولیک کوماتسو:

کوماتسو به عنوان یکی از شرکت های بزرگ تولید کننده انواع پمپ هیدرولیک در پی آن است که تمامی محصولات خود را به خریداران عرضه کند این محصولات تنوع و کاربردهای مختلفی دارند. پمپ هیدرولیک این شرکت نسبت به سایر پمپ ها از فشار و طراحی خاصی برخوردار می باشد.

اینجا هم میتوانید بیشتر درمورد این مطلب بخوانید  هیدرموتور گردون بیل های دوسان،لیوگانگ،هیوندا،ولوو،کوماتسو

این نوع پمپ های مخصوص فقط به وسیله خود این شرکت تولید می شود از این رو یکی از مهم ترین و اصلی ترین دلایل فروش بالای ماشین آلات راهسازی و صنایع و معادن کوماتسو، قطعات مخصوص این شرکت و پمپ هیدرولیک مخصوص شرکت کوماتسو می باشد که باعث جذب خریداران و مشتریان زیادی شده است.

پمپ هیدرولیک کوماتسو نیز همچون سایر پمپ های هیدرولیک در صنعت به دو دسته تقسیم شده است که عبارتند از: پمپ هیدرولیک با جابجایی غیر مثبت که توانایی و مقاومت آنها در برابر فشارهای بالا بسیار کم می باشد و خیلی کم در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و پمپ هیدرولیک با جابجایی مثبت که از فشار و مقاومت بسیار بالایی در صنایع برخوردار می باشد و به عبارت دیگر این پمپ از مزیت های بسیار زیادی نسبت به سایر پمپ ها برخوردار می باشد.

نکته قابل توجه آن است که شرکت کوماتسو در ایران یکی از زیر مجموعه های شرکت کوماتسو ژاپن می باشد که دارای 29 سال سابقه فعالیت در زمینه تولید تمامی قطعات مربوط به بیل مکانیکی و ماشین های سنگین یا به عبارتی می توان گفت پمپ هیدرولیک کوماتسو می باشد که عرضه این محصولات را نیز بر عهده دارد.

نکته قابل توجه این است که وجود فشارهای بالا که در مدل های مختلف پمپ های هیدرولیکی موجود می باشد کارکرد این پمپ ها را افزایش داده است و این پمپ ها خود دارای انواعی می باشد.

نکته دیگر درباره این محصول آن است که در زمان انتخاب و خرید این نوع پمپ باید دقت لازم به عمل آمد یعنی به عبارتی می توان گفت قبل از خرید باید مشورت کرد و به شرکت ها و نمایندگی های مختلف مراجعه کرد و انتخاب صحیح داشت، انتخابی که با رضایت و خشنودی همراه باشد. باید دانست که گام اول در انتخاب و خرید پمپ هیدرولیک کوماتسو مدار تغذیه و تعیین پمپ مناسب می باشد که کارکردهای خاصی را به خود اختصاص داده است و فشار و جریان مدار را در سیستم مورد بررسی قرار می دهد. یک خرید خوب و مطمئن به عوامل گوناگونی بستگی دارد که مهمترین آن نیاز افراد به آن محصول می باشد.

اینجا هم میتوانید بیشتر درمورد این مطلب بخوانید  پمپ هیدرولیک PC300-7

در نهایت…

گاهی افراد می خواهند از راه های مختلف به خرید پمپ هیدرولیک کوماتسو دست پیدا کنند که عبارتند از: خرید اقساطی، خرید اینترنتی، خرید نقدی. در خرید اقساطی تنوع بیشتری برای خریدار وجود دارد به گونه ای است که موقعیت و شرایط بیشتری برای خرید پیش روی آنهاست. در خرید اینترنتی افراد آسان تر و راحت تر می توانند پمپ هیدرولیک مور نظر را خریداری کنند بدون اینکه به هزینه زیاد و رفت و آمد زیاد نیازمند باشند. نکته قابل توجه این است که این دو نوع خرید برای افراد مزایای بسیار زیادی دارد و انتخاب گسترده تری پیش روی خریداران می باشد.

برای سفارش قطعات و اطلاع از قیمت قطعات تماس بگیرید:

تلفن تماس: ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۴

همراه: ۰۹۱۲۷۰۳۱۷۴۰

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید