لوازم هیدرو موتور گردون بیل هیوندا

لوازم هیدروموتور گردون بیل هیوندا R520-9

لوازم هیدروموتور گردون بیل هیوندا R520-9

لوازم هیدروموتور گردون بیل هیوندا R520-9

هیدروموتور گردان

یکی از حوزه هایی که به شدت نیازمند این وسیله کاربردی است، حوزه ماشین آلات راهسازی می باشد که هیدروموتور ها نقش کلیدی را در دستگاه های این صنعت بازی می کنند. یکی از کاربردی ترین انواع موتور هیدرولیکی، هیدروموتور گردان می باشد که در دستگاه های راهسازی بسیاری از جمله بیل مکانیکی، بولدوزر، جرثقیل و موارد دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.

هیدروموتور گردان چیست؟

هیدروموتور یا همان موتور هیدرولیکی وسیله ای در صنعت هیدرولیک است که عاملی دورانی بوده و انرژی هیدرولیکی موجود در سیال را به انرژی مکانیکی تبدیل می کند. هیدروموتور ها در صنایع مختلفی از جمله خودروسازی، سیمان، معدن، فولاد و آهن، ماشین آلات هیدرولیک و شیمیایی کاربرد بسیار زیادی دارند.

لوازم هیدرو موتور گردون بیل هیوندا

لوازم هیدروموتور گردون بیل هیوندا R520-9

حرکت هیدروموتور

وجود هیدروموتور گردان در ماشین های راهسازی و به خصوص بیل مکانیکی، بسیار لازم و ضروری است. این موتور هیدرولیکی توسط نیروی سیال به چرخش در می آید و نیروی مکانیکی تولید کرده را با استفاده از چرخ دنده های خروجی که در تماس با چرخ دنده گردان هستند به کابین منتقل کرده و باعث حرکت کابین ماشین راهسازی می شود.

معیار سنجش هیدروموتور الکتریکی بر اساس دور بر دقیقه تعریف می شود که در مدل های مختلف، این مقدار متفاوت است که معمولا در حدود 2 تا 8 دور در دقیقه می باشد. در صورتی که حداکثر دور در دقیقه کابین از مقدار اسمی هیدروموتور گردان کمتر باشد، می توان دو دلیل را برای آن متصور شد. یکی از علت ها کم بودن فشار در سیال هیدرولیک است و علت دوم وجود نشتی در سیستم هیدرولیک مورد نظر است.

اینجا هم میتوانید بیشتر درمورد این مطلب بخوانید  فیلتر روغن موتور هیوندا

توقف هیدروموتور

هیدروموتور گردان از پمپ هیدرولیک اصلی دستگاه به منظور چرخش کابین به سمت چپ یا راست استفاده کرده و برای توقف کابین از حرکت، از فشار مربوط به پمپ ضعیف دستگاه بهره می برد، به این صورت که در ابتدا مسیر ورود سیال با فشار بالا از پمپ اصلی مسدود شده و سپس در مرحله بعد مسیر ورود سیال با فشار کم از پمپ ضعیف باز شده که این سیال از طریق دو شیر برگشتی که در ورودی و خروجی هیدروموتور گردان قرار دارند وارد هیدروموتور شده و باعث متوقف شدن آن می شود. در صورتی که مشکلی برای این دو شیر برگشتی به وجود بیاید امکان متوقف شدن کابین به صورت خودکار از بین می رود که در این صورت باید در جهت رفع نقص و یا تعویض شیر های معیوب اقدام کرد.

شما می توانید لوازم بیل هیوندا  را از هیدرولیک ثامن خریداری نمایید.

برای سفارش قطعات و اطلاع از قیمت قطعات تماس بگیرید:

تلفن تماس: ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۴

همراه: ۰۹۱۲۷۰۳۱۷۴۰

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید