لوازم هیدرو موتور گردون بیل هیوندا

لوازم هیدروموتور گردون بیل هیوندا R320-7

لوازم هیدروموتور گردون بیل هیوندا R320-7

لوازم هیدروموتور گردون بیل هیوندا R320-7

هیدروموتور گردان : یکی از کاربردی ترین انواع موتور هیدرولیکی، هیدروموتور گردان می باشد که در دستگاه های راهسازی بسیاری از جمله بیل مکانیکی، بولدوزر، جرثقیل و موارد دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. در این نوشتار قصد داریم تا در مورد نحوه عملکرد و ویژگی های هیدروموتور گردان و همچنین انتخاب یک موتور هیدرولیکی مناسب بحث کنیم.

هیدروموتور گردان چیست؟

هیدروموتور یا همان موتور هیدرولیکی وسیله ای در صنعت هیدرولیک است که عاملی دورانی بوده و انرژی هیدرولیکی موجود در سیال را به انرژی مکانیکی تبدیل می کند. هیدروموتور ها در صنایع مختلفی از جمله خودروسازی، سیمان، معدن، فولاد و آهن، ماشین آلات هیدرولیک و شیمیایی کاربرد بسیار زیادی دارند.

 

لوازم هیدرو موتور گردون بیل هیوندا

لوازم هیدروموتور گردون بیل هیوندا R320-7

هیدروموتور گردان

یکی از حوزه هایی که به شدت نیازمند این وسیله کاربردی است، حوزه ماشین آلات راهسازی می باشد که هیدروموتور ها نقش کلیدی را در دستگاه های این صنعت بازی می کنند. یکی از کاربردی ترین انواع موتور هیدرولیکی، هیدروموتور گردان می باشد که در دستگاه های راهسازی بسیاری از جمله بیل مکانیکی، بولدوزر، جرثقیل و موارد دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. در این نوشتار قصد داریم تا در مورد نحوه عملکرد و ویژگی های هیدروموتور گردان و همچنین انتخاب یک موتور هیدرولیکی مناسب بحث کنیم.

نحوه عملکرد هیدروموتور گردان

این قطعه از سیستم هیدرولیک از دو پمپ اصلی و ضعیف ماشین راهسازی به منظور انجام کار استفاده می کند، به گونه ای که از پمپ اصلی هیدرولیک دستگاه، برای حرکت و از پمپ هیدرولیک ضعیف دستگاه، به منظور توقف خود بهره می برد

اینجا هم میتوانید بیشتر درمورد این مطلب بخوانید  پوسته هیدررموتور گردان بیل هیوندا R500-7

یکی از مهم ترین قسمت هایی که شرکت هیوندا در این زمینه فعالیت می کند صنعت خودرو سازی و ماشین های سنگین و در پی آن لوازم یدکی بیل مکانیکی هیوندا می باشد. یکی از قابلیت های بیل مکانیکی امکان نصب لوازم یدکی بیل مکانیکی هیوندا مثل سیستم پیکور یا چکش می باشد. قیچی فلزبر، چنگک، سنگ جت و گراپ از دیگر قطعات بیل مکانیکی هیوندا می باشد. بیل مکانیکی یکی از ماشین های سنگین عمرانی است. قسمت ها ی تشکیل دهنده بیل مکانیکی شامل بازوی مکانیکی، باکت و کابین گردان می شود. بیل مکانیکی برای حرکت، در پایین زنجیر یا چرخ لاستیکی دارد. بیل مکانیکی برای حفاری، گودبرداری، حمل و بسیاری از کارهای دیگر کاربرد دارد.

 

شما می توانید لوازم بیل هیوندا  را از هیدرولیک ثامن خریداری نمایید.

برای سفارش قطعات و اطلاع از قیمت قطعات تماس بگیرید:

تلفن تماس: ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۴

همراه: ۰۹۱۲۷۰۳۱۷۴۰

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید