قطعات مینی لودر

قطعات مینی لودر

مینی لودر در عملیات خاکبرداری، عمرانی، ساختمانی، پل سازی، گودبرداری و خدمات شهری کابرد دارند. قطعات مینی لودر بسیار متنوع است و بسته به نوع مینی لودر متفاوت می باشد. مینی لودرها معمولا به نام بابکت شناخته میشوند که کاملا اشتباه است و بابکت در واقع مینی لودری میباشد که در کشور آمریکا ساخته میشود و به دلیل استفاده فراوان آن، همه مردم مینی لودرها را با نام باب کت می شناسند. مینی لودر ابعاد کوچک و انعطاف پذیری بسیار بالایی نیز دارد. مینی لودر کاربردهای فراونی دارد که از جمله آن میتوان به:

  • پاکسازی و همچنین تسطیح جاده ها و کانال ها.
  • قابلیت عملیات تخریب کانال ها و تونل ها توسط درام کاتر.
  • تخریب انواع دیوارها و مکان ها با استفاده از چکش مخصوص.
  • قابلیت ایجاد شیار در زمین های سفت و همچنین یخ زده.
  • با استفاده از چنگک مینی لودر میتوان سنگها، تنه درخت و لوله ها را جابجا کرد.
  • از دوشاخ لیفتراکی که بر روی مینی لودر نصب میوشد میتوان برای جابجایی ایمن مواد استفاده کرد.
  • با نصب چاله کن بر روی مینی لودر میتوان چاله هایی به صورت عمودی بر روی زمین حفر کرد.
  • با جاروب سوییپر که بر روی مینی لودر نصب میشود میتوان معابر و گذرگاه ها را تمیز کرد.

قطعات مینی لودر

با غلتکی که در زیر مینی لودر نصب میشود میتوان برای زیر سازی کف کانال و جاده ها از آن استفاده کرد. از قطعات مینی لودر که نسبت به مزیت خاصی نسبت به سایر لودرها برخوردار است بازوی آن میباشد که میتوان انواع تجهیزات را نسبت به نوع فعالیت بر روی مینی لودر نصب نمود. ویموتور از قطعات مینی لودر است که از تکنولوژی متفاوت نسبت به سایر ماشین آلات راهسازی برخودار است و علاوه بر کوچک بودن دارای قدرت بالایی میباشد و مصرف سوخت پایینی نیز دارد.

اینجا هم میتوانید بیشتر درمورد این مطلب بخوانید  هیدرو موتور مینی بیا هیوندا

قطعات مینی لودر

قطعات مینی لودر

از دیگر قطعات مینی لودر میتوان به چرخ ها اشاره کرد که نزدیک به هم قرار دارند و میتوانند بر روی هر سطحی حرکت کنند. کابین کوچک از قطعات مینی لودر است که تمامی فرمان ها از طریق آن به تمامی قسمت ها منتقل میشود وبا  دید خوبی که اپراتوربه بیرون دارد باعث قدرت مانور و فعالیت بالای آن شده است.

شرکت هیدرولیک ثامن از دپارتمان فروش مجرب برخوردار بوده که به صورت شبانه روز آماده عرضه  و فروش لوازم یدکی مینی لودر ، لوازم یدکی مینی بیل و کلیه لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی با کیفیت و قیمت بسیار مناسب به صاحبان صنایع و شرکت های راهسازی میباشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید