فیلتر آبگیر هیوندا

فیلتر آبگیر هیوندا

فیلتر آبگیر هیوندا

فیلتر آبگیر هیوندا 11LB-20310 فیلترهایی منحصر به فرد جهت جداسازی آب و املاح موجود در سوخت های سبک دیزل می باشد.

این فیلترها با بکارگیری تکنولوژی کاملا جدیدیا همان “گریز از مرکز” بصورت چند مرحله ای سوختی 100 درصد تصفیه شده

و عاری از هرگونه آب و یا ذرات معلق اضافی موجود در سوخت را به موتور دیزل می رساند، آب و یا ذرات اضافی موجود در دیزل همیشه موجب ضرر و آسیب جدی به داخل موتور می باشد.

با استفاده از فیلترهای ابگیر براحتی می توان عمر بیشتری را به موتورهای دیزل داد و همچنین صرفه جویی قابل قبولی را در هزینه های تعمییر و نگهداری موتورهای دیزل بکار گرفت.

فیلتر های ابگیر (سپراتور ) در مدلها و ظرفیتهای مختلفی بسته به شرایط اقلیمی طراحی و ساخته شده است، ظرفیت و سرعت سوخت رسانی به موتورهای دیزل یکی از پارامترهای فنی و مهم جهت انتخاب نوع فیلتر می باشد،

این محصول به وسیله شرکت هیوندا تولید شده است و دارای کیفیت بالا نسبت به سایر محصولات مشابه در بازار می باشد .

و شرکت هیوندا یکی از به نام ترین و مطرح ترین برند های راهسازی در جهان می باشد .

انواع قطعات پمپ هیدرولیک در هیدرولیک ثامن ، اولین سایت در زمینه فروش انواع قطعات یدکی ماشین آلات راهسازی به صورت آنلاین در فضای مجازی ایران می باشد که در طی چند سال اخیر، خدماتی مانند قیمت مناسب کالا ، دسترسی راحت و آسان به کالا، دسته بندی تمامی محصولات براساس شماره فنی و مدل دستگاه را ارائه نموده است.

اینجا هم میتوانید بیشتر درمورد این مطلب بخوانید  فیلتر گازوییل موتور هیوندا

هیدرولیک ثامن پیشتاز در عرصه قطعات و لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی با ضمانت اصالت و کیفیت قطعات و کالا های ارائه شده می باشد. پیشنهاد ما برای مقایسه و مشاهده محصولات بیشتر به تفکیک مدل های مختلف دستگاه های راهسازی بازدید از سایت هیدرولیک ثامن می باشد. برای مشاهده سایت کلیک کنید.