فشارشکن بیل های تیراژه ماشین

فشارشکن بیل تیراژه ماشین

فشارشکن بیل تیراژه ماشین

فشارشکن بیل تیراژه ماشین

شیر فشار شکن یا همان رلیف ولو نوعی شیر کوچک صنعتی است که جهت تنظیم، کاهش و ثابت نگه داشتن فشار درون هیدرولیک به کار می رود. این قطعه مکانیکی توانایی تحمل فشار زیادی را دارد و با توجه به جثه کوچک خود، انرژی زیاد درون هیدرولیگ را فیلتر می کند. متریال این قطعه از فولاد کربن مقاومی تهیه شده که در ساخت سلاح های تفنگداران دریایی به کار می رود.

این شیر فشار زیاد و متغیر ورودی را به شکل اتومات به فشار کم و ثابت خروجی تبدیل می نماید. در صورتی که در شبکه بعد از شیر فشارشکن مصرف آب نباشد جهت جلوگیری از انباشته شدن فشار استاتیک شیر فشار شکن جریان را به صورت خودکار قطع می نماید. مزیت استفاده از این شیرها شامل سادگی و راحتی در بهره برداری از شبکه و خطوط انتقال . حذف هزینه های بسیار زیاد زمین و ساخت مخازن فشارشکن می باشد. و همچنین موجب جلوگیری از هدر رفتن سیالات می شود .

فشار شکن ها همانطور که از اسمشان پیدا است برای شکستن فشار کاربرد دارند. در مدار ها کنترل فشار امر بسیار مهمی است حال اگر که شما یک سیستم سیالی دارید استفاده از فشار شکن برای کنترل فشار بسیار امری ضروری است. همچنین اینکه برای سلامت سایر اجزا و ایمنی سیستم استفاده از فشار شکن را هر چه بیشتر می طلبد.

فشارشکن بیل تیراژه ماشین

 

فشارشکن بیل تیراژه ماشین

در طراحی یک مدار هیدرولیکی همیشه فشار وجود دارد و برای ایجاد عامل فشار از پمپ استفاده می کنیم. حال برای باز دهی پمپ در مدار همیشه فشار آن را بیشتر قرار می دهیم که در سیستم دچار کمبود فشار نشویم اما برای اینکه فشار اضافی را کنترل نماییم از یک فشار شکن استفاده می کنیم تا فشار مورد نیاز را برایمان تنظیم کند.

اینجا هم میتوانید بیشتر درمورد این مطلب بخوانید  پمپ هیدرولیک هیوندا،دوسان،ولوو،و بیل های چینی

فشارشکن بیل تیراژه ماشین

انواع فشار شکنها

از نظر نوع کاربردی می توان به دو دسته عملکرد مستقیم و عملکرد پایلوت دار اشاره کرد .

همچنین از نظر سیال کاربری به دو دسته فشار شکن هیدرولیکی و فشار شکن پنوماتیک تقسیم بندی می شوند.

شما می توانید انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی را از هیدرولیک ثامن خریداری نمایید.

 

برای سفارش قطعات و اطلاع از قیمت قطعات تماس بگیرید:

تلفن تماس: ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۴

همراه: ۰۹۱۲۷۰۳۱۷۴۰

.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید