سوپاپ زیر لیور بیل مکانیکی ولوو

سوپاپ زیر لیور بیل مکانیکی ولوو

سوپاپ زیر لیور بیل مکانیکی ولوو

 

سوپاپ ها نقش ورودی و خروجی در تمام دستگاه ها دارند و همچنین همین نقش را در موتورها انجام می دهند

از انجایی که محل قرار گیری سوپاپ ها برروی سیلندر می باشد این دو همیشه درکناریکدیگر قرارمی گیرند شکل اصلی سوپاپ ها به صورت قارچی شکل است و گاهی به آنها سوپاپ های قارچی شکل هم می گویند .

انواع سوپاپ

سوپاپ ها به دو صورت ورودی و خروجی تقسیم می شوند که سوپاپ های ورودی محل ورود گازوییل در ماشین آلات راهسازی می باشد  و سوپاپ های خروجی محل خروج دود و ذرات و الودگی ها از دستگاه راهسازی می باشد .

جنس سوپاپ ها

در بیشتر موارد سوپاپ ها از آلیاژی ساخته می شوند که در برابر حرارت ، فشار ، گرما بسیار مقاوم باشد زیرا سوپاپ ها همیشه در برابر این موارد قرار دارند پس می بایست به شکلی ساخته شوند تا بتوانند بیشترین بهروری داشته باشند .

ویژگی های یک سوپاپ درجه یک

۱– یک سوپاپ با کیفیت خوب می تواند حرارت زیاد را تحمل کند و به راحتی حرارت را به بدنه سیلندر انتقال دهد .

۲- میزان حرارت زیاد منجر به آسیب به سوپاپ با کیفیت بالا و خوردگی یا شکستگی نخواهد شد .

۳- سوپا با کیفیت خوب دچار سائیدگی و پوسته پوسته شدن نخواهد شد .

۴- سوپاپ باکیفیت دربرابر ضربات بسیار مقاوم است .

محصول پیش رو  سوپاپ زیر لیور بیل مکانیکی ولوو از بالاترین کیفیت ممکن و قیمت مناسب و نیز فناوری روز دنیا و دارای استاندار های بین المللی .

اینجا هم میتوانید بیشتر درمورد این مطلب بخوانید  شارژ پمپ بیل ولوو 360

انواع قطعات پمپ هیدرولیک در هیدرولیک ثامن ، اولین سایت در زمینه فروش انواع قطعات یدکی ماشین آلات راهسازی به صورت آنلاین در فضای مجازی ایران می باشد که در طی چند سال اخیر، خدماتی مانند قیمت مناسب کالا ، دسترسی راحت و آسان به کالا، دسته بندی تمامی محصولات براساس شماره فنی و مدل دستگاه را ارائه نموده است.

هیدرولیک ثامن پیشتاز در عرصه قطعات و لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی با ضمانت اصالت و کیفیت قطعات و کالا های ارائه شده می باشد. پیشنهاد ما برای مقایسه و مشاهده محصولات بیشتر به تفکیک مدل های مختلف دستگاه های راهسازی بازدید از سایت هیدرولیک ثامن می باشد. برای مشاهده سایت کلیک کنید.