سنسور پمپ گازوییل دامتراک کوماتسو

سنسور پمپ گازوییل دامتراک کوماتسو

سنسور پمپ گازوییل دامتراک کوماتسو

سنسور ها نقش بسیار کلیدی و حساسی در سلامت موتورهای دیزلی را بر عهده دارند

عملکرد صحیح سنسورها باعث میشود هرگونه عملکرد ناقص دستگاه سریعا اعلام شده و نسبت به رفع نقص ایجاد شده تعمیرات صورت و یا رفع عیب نقص صورت گیرد از این رو سنسور ها با حساسیت بالای خود میتوانند از هزینه های خرابی بسیار زیاد جلوگیری نمایند

محصول ارایه شده سنسور پمپ گازوییل Denso  بوده و برای دامپتراک HD325-7 کوماتسو تولید شده و بسیار محصول باکیفیتی از کمپانی محبوب Denso است.

کمپانی denso یک کمپانی آمریکاییست و سابقه طولانی در تولید سنسورهای ماشین آلات راهسازی داشته و این کمپانی امریکایی توانسته با تکنولوژی با کیفیت محصولات خود بخش بزرگی از نیاز قطعات سنسور ها را تامین کند و امروز سهم بسیار زیادی از فروش اینگونه محصولات را دارا باشد.این سنسور مربوط به پمپ گازوییل دامپتراک کوماتسو HD325-7 با شماره فنی 0580-029600 و همچنین بروی مدل های PC400 و PC800 قابل نصب می باشد.

محصول پیش رو سنسور پمپ گازوییل دامتراک کوماتسو از بالاترین کیفیت ممکن و قیمت مناسب و نیز فناوری روز دنیا و دارای استاندار های بین المللی .

هیدرولیک ثامن پیشتاز در عرصه قطعات و لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی با ضمانت اصالت و کیفیت قطعات و کالا های ارائه شده می باشد. پیشنهاد ما برای مقایسه و مشاهده محصولات بیشتر به تفکیک مدل های مختلف دستگاه های راهسازی بازدید از سایت هیدرولیک ثامن می باشد. برای مشاهده سایت کلیک کنید.