بالانسر پمپ هیدرولیک کوماتسو

بالانسر پمپ هیدرولیک کوماتسو

بالانسر پمپ هیدرولیک کوماتسو

 

پمپ های هیدرولیک وظیفه ایجاد فشار روغن را بر عهده دارند و بیشتر حرکت های دستگاه بیل مکانیکی بر اساس این نیرو قدرتمند به وجود می آید از این رو قطعات داخلی این پمپ ها باید بسیار با کیفیت و دارای دوام بالا باشد تا بتواند کیفیت فشار مطلوب هیدرولیک را در سیستم بیل مکانیکی ایجاد نماید بالانسر ها در پمپ های هیدرولیک وظیفه ایجاد فشار بیشتر بر اساس حرکت بازوهای بیل مکانیکی را بر عهده دارند و با حرکت خود در زاویه معین این فشار را تولید می نمایند. بالانسرها بنا به نوع نیاز و عملکرد شکل ها گوناگونی دارند و در پمپ های هیدرولیک پیستونی بسیار حائز اهمیت هستند

نام دیگر این محصول سواچ پلیت (SWASH PLATE ) نام دارد و بالانسرها باید عملکرد بسیار سریعی نسبت به کنترلر های برقی فرمانده داشته باشند تا دستگاههای راهسازی به طور صحیح انجام وظیفه کنند و بازدهی و کیفیت مطلوبی نیز داشته باشند.محصول ارایه شده بالانسر پمپ هیدرولیک کوماتسو یکی از با کیفیت ترین بالانسر های موجود در بازار قطعات راهسازی است.

 

انواع قطعات پمپ هیدرولیک در هیدرولیک ثامن ، اولین سایت در زمینه فروش انواع قطعات یدکی ماشین آلات راهسازی به صورت آنلاین در فضای مجازی ایران می باشد که در طی چند سال اخیر، خدماتی مانند قیمت مناسب کالا ، دسترسی راحت و آسان به کالا، دسته بندی تمامی محصولات براساس شماره فنی و مدل دستگاه را ارائه نموده است.

هیدرولیک ثامن پیشتاز در عرصه قطعات و لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی با ضمانت اصالت و کیفیت قطعات و کالا های ارائه شده می باشد. پیشنهاد ما برای مقایسه و مشاهده محصولات بیشتر به تفکیک مدل های مختلف دستگاه های راهسازی بازدید از سایت هیدرولیک ثامن می باشد. برای مشاهده سایت کلیک کنید.

اینجا هم میتوانید بیشتر درمورد این مطلب بخوانید  پمپ هیدرولیک لودر کوماتسو WA500-1