پمپ هیدرولیک دوسان

پمپ هیدرولیک دوسان

پمپ هیدرولیک دوسان

 

پمپ های هیدرولیک که وظیفه ی تبدیل انرژی موتور های احتراقی به انرژی هیدرولیکی را دارند در شرکت های مختلفی تولید می شوند. از جمله این شرکت ها، شرکت دوسان کره جنوبی می باشد که به تولید پمپ هیدرولیک دوسان مبادرت ورزیده است. این سری از پمپ ها در انواع مختلف و برای ماشین آلات مختلفی ساخته و تولید می شوند.

همانطور که می دانید پمپ های هیدرولیکی ماشین آلات دوسان از قطعات و لوازم متفاوت هیدرولیکی تشکیل شده است و هر یک از آنها فرآیند خاص و منحصر به فردی را در اجرای حرکت خود دارند. استفاده از سیستم های هیدرولیک نتیجۀ بسیار کارآمدی را به وجود می آورد و کارکرد ماشین را افزایش می دهد، بدین وسیله حرکات ماشین های دوسان که دارای سیستم هیدرولیک می باشند، حرکات روان تر و بدون سایش و اصطحکاک اضافی می باشد و یا در برخی از موارد سطوح ساییدگی به شکل یکنواخت صورت می گیرد و باعث افزایش عملکرد سیستم هیدرولیک خواهد شد.

پمپ هیدرولیک دوسان

 

در کشور کره ی جنوبی شرکت دوسان در سال 1985 به توسعه بیل مکانیکی ها پرداخت. سپس به ساخت ماشین آلاتی همچون، بیل های مکانیکی، دامپ تراک ها، لودرها و… مبادرت ورزید. دوسان با دست یابی به فروش جهانی توانست صنایع سنگین ماشین آلات خود را به جهانیان معرفی کند. شرکت دوسان 1400 شبکه ی فروش در کشورهایی همچون ، کره جنوبی، چین، آمریکا، برزیل، جمهوری چک و بلژیک دارد. پمپ هیدرولیک دوسان

برند دوسان حتی در بازار ایران نیز توانسته است محبوبیتی را در زمینه ساخت ماشین آلات سنگین کسب نماید.

اینجا هم میتوانید بیشتر درمورد این مطلب بخوانید  رگلاتور پمپ بیل مکانیکی دوسان ۲۳۰

شرکت دوسان جزء آن دسته از شرکت هایی است که در زمینه ی زیرساخت های شهری و اجتماعی به سرعت پیش رفته است.

 

محصولات تولیدی در شرکت دوسان
در این شرکت محصولاتی از قبیل: انواع بیل مکانیکی اعم از( چرخ زنجیری و چرخ لاستیکی)، دامپتراک، لیفتراک، لودر های چرخ لاستیکی، مینی بیل مکانیکی هایی اعم از( چرخ لاستیکی و چرخ زنجیری)، را هر ساله با استفاده از بروز ترین متد های تولیدی وارد بازار می کند.

شرکت دوسان علاوه بر تولید این ماشین ها، به تولید ابزار و تجهیزات آنها نیز مبادرت می ورزد. از جمله ی ابزار تولید شده در این شرکت می توان به این موارد اشاره نمود: چکش هیدرولیکی یا پیکور، پمپ موتور، بلوک سیلندر، باکت بیل مکانیکی و مینی بیل مکانیکی، ریپر و… .

یکی از بهترین محصولاتی که در شرکت دوسان تولید و وارد بازار می گردد می توان به پمپ هیدرولیک دوسان اشاره نمود. برای ساخت این پمپ ها ، این شرکت از زبده ترین مهندسان جهان استفاده نموده و بیشترین بازدهی را برای این شرکت داشته است. در ساخت این پمپ ها  شرکت دوسان از بهترین متریال های روز دنیا استفاده نموده است.

انواع پمپ هیدرولیک دوسان و مشخصات مدل های آن
پمپ هیدرولیک دامپتراک دوسان، پمپ هیدرولیک لودر دوسان، پمپ هیدرولیک مینی لودر دوسان، پمپ هیدرولیک بیل مکانیکی دوسان، پمپ هیدرولیک غلطک دوسان، پمپ هیدرولیک گریدر دوسان، پمپ هیدرولیک لیفتراک دوسان، پمپ هیدرولیک بلدوزر دوسان، پمپ هیدرولیک جرثقیل دوسان، پمپ هیدرولیک بکهو لودر دوسان، پمپ هیدرولیک مینی بیل دوسان، پمپ هیدرولیک ژنراتور دوسان، پمپ هیدرولیک بابکت دوسان

اینجا هم میتوانید بیشتر درمورد این مطلب بخوانید  لوازم پمپ هیدرولیک بیل چرخ لاستیکی هیوندا و دوسان

یکی از پرطرفدار ترین این پمپ ها  می توان به سری بیل مکانیکی های سنگین دوسان اشاره نمود که در دو مدل DX 470-DX 420 تولید می گردند. شرکت هاندوک هیدرولیک که زیر نظر شرکت دوسان مشغول به کار است. برای برطرف نمودن لوازم و تجهیزات ماشین آلات دوسان به تامین قطعات این شرکت می پردازد.

 

شما می توانید لوازم پمپ هیدرولیک دوسان را از هیدرولیک ثامن خریداری نمایید.

 

برای سفارش قطعات و اطلاع از قیمت قطعات تماس بگیرید:

تلفن تماس: ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۴

همراه: ۰۹۱۲۷۰۳۱۷۴۰

طراحی نوسط نت افزار

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید