لوازم پمپ هیدرولیک K3V112

لوازم پمپ هیدرولیک بیل مکانیکی هیوندا دوسان ولوو

لوازم پمپ هیدرولیک بیل مکانیکی هیوندا دوسان ولوو

لوازم پمپ هیدرولیک بیل مکانیکی هیوندا دوسان ولوو

ظرفیت این دسته از پمپ ها با واحد گالن در دقیقه یا لیتر در دقیقه محاسبه می شوند. در پمپ های هیدرولیکی نباید ارتفاع روغن این دسته پمپ ها به بیش از 10 متر برسد. زیرا اگر این خلا نسبی بیش از 10 متر باشد روغن جوش آمده و بجای روغن مایع بخار روغن وارد پمپ می شود و همین امر در عملکرد پمپ ایجاد اشکال می نماید. ولی در مورد ارتفاع خروجی در پمپ ها ما با هیچ محدودیتی مواجه نیستیم.

 

بدین معنی که هر چه توان پمپ ها بالاتر باشد، ارتفاع خروجی آن ها نیز بیشتر می شود. یکی از موارد این پمپ های هیدرولیکی که آن را توضیح دادیم، پمپ هیدرولیک هیوندا می باشد. که به اختصار بدان خواهیم پرداخت.

لوازم پمپ هیدرولیک بیل مکانیکی هیوندا ولوو دوسان

 

همانگونه که بیان کردیم پمپ های هیدرولیک جزء اصلی ترین بخش در سیستم های هیدرولیک هستند که توان مکانیکی را از طریق احتراق داخلی یا موتور های الکتریکی تامین می کنند و آن را به توان هیدرولیکی تبدیل می نمایند. این پمپ های ایجاد شده دارای جریانی سیال می باشند و سطح فشار بدست آمده از آن ها به میزان بار مقاومتی که توسط سیستم هیدرولیک بدست می آید بستگی دارد.

در تمامی سیستم هیدرولیک بیل های مکانیکی از پمپ های پیستونی فشار بالا استفاده شده است و تا فشار زیادی را تحمل کند و لیتراژ زیادی را وارد سیستم کند پمپ های هیدرولیک بیل مکانیکی اغلب بهصورت دوطبقه میباشد که یک طبقه برای جکهای بالابر و استیگ و خالیکن و یک طبقه برای گردون بیل میباشد فروشگاه هیدرولیک ثامن  با واردات انواع پمپ هیدرولیک بیل مکانیکی اماده ارائه تمامی سیستم هیدرولیک از جمله پمپ هیدرولیک بیل مکانیکی و انواع شیر های هیدرولیک در این زمینه فغالیت های بسیاری داشته است در این مجموعه تعمیر و عیب یابی انواع پمپ هیدرولیک بیل مکانیکی صورت میگیرد

اینجا هم میتوانید بیشتر درمورد این مطلب بخوانید  هیدرولیک ثامن

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید