قطعات یدکی بیل هیوندا

قطعات بیل مکانیکی هیوندا 

قطعات بیل مکانیکی هیوندا 

قطعات بیل مکانیکی هیوندا

یکی از مهم ترین قسمت هایی که شرکت هیوندا در این زمینه فعالیت می کند صنعت خودرو سازی و ماشین های سنگین و در پی آن لوازم یدکی بیل مکانیکی هیوندا می باشد. یکی از قابلیت های بیل مکانیکی امکان نصب لوازم یدکی بیل مکانیکی هیوندا مثل سیستم پیکور یا چکش می باشد. قیچی فلزبر، چنگک، سنگ جت و گراپ از دیگر قطعات بیل مکانیکی هیوندا می باشد. بیل مکانیکی یکی از ماشین های سنگین عمرانی است. قسمت ها ی تشکیل دهنده بیل مکانیکی شامل بازوی مکانیکی، باکت و کابین گردان می شود. بیل مکانیکی برای حرکت، در پایین زنجیر یا چرخ لاستیکی دارد. بیل مکانیکی برای حفاری، گودبرداری، حمل و بسیاری از کارهای دیگر کاربرد دارد.

لوازم یدکی بیل مکانیکی هیوندا : شرکت ماشین الات راهسازی هیوندا کره در سال 1967 توسط چانگ جو یانگ تاسیس شد.

دفتر مرکزی این شرکت در شهر سئول کره میباشد.هیوندا موتور و کیا موتور از زیر مجموعه های هیوندا موتور گروپ به شمار می ایند.

شرکت هیوندا به عنوان چهارمین خودرو ساز بزرک جهان به شمار میرود.

شرکت هیوندا محصولات خود را توسط 6 هزار نمایندگی و مرکز فروش که در 193 کشور جهان مستقر میباشند محصولات خود را عرضه میکنند.

شرکت هیوندا در ضمینه ساخت ماشین الات راهسازی در جهان در خشیده است به طوری که امروزه تولیدات این شرکت به سر تا سر جهان صادر میشود ازجمله محصولات این شرکت میتوان به لودر, بیل میکانیکی, مینی لودر, مینی بیل اشاره کرد.

بیل مکانیکی از جمله دستگاه های سنگین و کاربردی مهندسی و عمرانی به شمار می رود که دارای باکت و کابین گردان و یک بازوی مفصلی دکل و استیک در قسمت بالا و در قسمت پایین داری زنجیر و یا چرخ لاستیکی میباشد.

اینجا هم میتوانید بیشتر درمورد این مطلب بخوانید  انگشتی هیوندا 210

بیل های مکانیکی امروزی نمونه ارتقا یافته بیل های بخار است.یکی از قابلیت های بیل مکانیکی که بسیار پر کاربد میباشد قابلیت نصب سیستم پیکور (چکش) میباشد.

از دیگر ادواتی که میتوان بر روی بیل مکانیکی نصب کرد قیچی فلز بر ، چنگک ،سنگ جت ،گراپ.

به دلیل نصب چکش هیدرولیکی و پنوماتیکی بر روی بیل مکانیکی به جای باکت این امکان را فراهم میسازد که سطوح بتونیث و سنگی که امکان خریب ان وجود ندارد یا امکان تخریب به صورت انفجار وجود ندارد توسط این سیستم تخریب شود.

بیل مکانیکی مناسب ترین وسیله برایه عملیات عمرانی شهری میباشد.

قطعات بیل مکانیکی هیوندا

ازجمله محصولات هیدرولیک ثامن:

لوازم یدکی بیل مکانیکی هیوندا 170

لوازم یدکی بیل مکانیکی هیوندا 200

لوازم یدکی بیل مکانیکی هیوندا 230

لوازم یدکی بیل مکانیکی هیوندا 320

لوازم یدکی بیل مکانیکی هیوندا 500

قطعات یدکی بیل هیوندا

بیل مکانیکی از ماشین آلاتی به شمار میرود که در عملیات های خاکبرداری، گودبرداری و حفاری کاربرد فراوانی دارند. بیل های مکانیکی موتور دیزلی داشته و قدرت و انرژی مورد نیاز برای بیل مکانیکی از طریق گازوییل تامین میشود.در نگاه کلی میتوان گفت که بیل مکانیکی از بیل، کابین، بازوها و همچنین چرخ  تشکیل شده است. با توجه به عملکرد این دستگاه ، قطعات و لوازم یدکی بیل مکانیکی متعدد است. از دیگر کاربردهای بیل مکانیکی را میتوان استفاده به عنوان چکش نام برد. با نصب چکش بر روی بازروهای بیل میتوان برای تخریب سنگ ها و دیوارهایی که نمیتوان برای تخریب آنها از بمب و مواد منفجره استفاده کرد، بهره برد. برخی از افراد معتقدند که میتوان از لودر به جای بیل مکانیکی به منظور حفاری و یا گودبرداری استفاده نمود.

اینجا هم میتوانید بیشتر درمورد این مطلب بخوانید  کیت پمپ هیدرولیک بیل هیوندا R330-9

اما باید توجه داشته باشید که بیل مکانیکی عملیات گود برداری و همچنین حفاری را با دقت بالاتری انجام میدهد. عملیات های انجام شده توسط بیل مکانیکی بخصوص در گود برداری و حفر کانال از ریزش و تخریب دیواره ها جلوگیری میکند. لودرها دقت کافی در اجرای اینچنین عملیاتی را ندارند و تنها مزیت آنها برداشت حجم بیشتری از خاک است.بیل مکانیکی در دو نوع چرخ لاستیکی و چرخ زنجیری تولید و عرضه میشوند که هر کدام دارای لوازم یدکی بیل مکانیکی مختص به خود هستند و برای مصارف شهری و همچنین بیابانی مورد استفاده قرار میگیرند.بیل مکانیکی چرخ لاستیکی برای مصارف شهری بسیار مناسب میباشد. دلیل استفاده از بیل مکانیکی چرخ لاسیکی در شهر، آسیب دیدگی کمتر سطح خیابان توسط چرخ های آن است. البته مسیر عبوری بیل مکانیکی چرخ لاستیکی نیز باید هموارتر نسبت به نوع چرخ زنجیری باشد.

قطعات بیل مکانیکی هیوندا

برای سفارش قطعات و اطلاع از قیمت قطعات تماس بگیرید:

تلفن تماس: ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۴

همراه: ۰۹۱۲۷۰۳۱۷۴۰

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید